Quintesson's pit.

Quintesson
Wheelie

Quintesson's pit.

Berichtdoor Quintesson » 12 Jul 2015, 00:50

Laatst gewijzigd door Quintesson op 13 Okt 2016, 00:36, 46 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Transform, Rollout and Make Tracks!

Gigatron
Targetmaster

Re: There's a place where Transformers go....

Berichtdoor Gigatron » 12 Jul 2015, 20:25

Een bijzondere collectie, van alles wat. Ik kan er geen touw aan vast knopen wat het thema is, maar ik zie veel G1 season 1 en 2, met duidelijke voorkeuren voor Nemesis Prime, Tracks, Soundwave, Blaster en de cassettes. Nice action masters Tracks op de kaart trouwens. En zie ik AFA graded cassettes? Of heb je alleen cases daarvoor?
Laatst gewijzigd door Gigatron op 14 Jul 2015, 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
That's mr. Megatron to you

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 13 Jul 2015, 18:48

Ik heb het al vaker op TLF gezegd: het blijft een top collectie, En prachtig gedisplayed! ;)

Je bent nu ook al into Combiner Wars of ga je alleen voor de leukste hiervan?
Afbeelding

Quintesson
Wheelie

Berichtdoor Quintesson » 16 Jul 2015, 20:15

Gigatron schreef:Een bijzondere collectie, van alles wat. Ik kan er geen touw aan vast knopen wat het thema is.

Voor je reactie was de plaatsing en inhoud van mijn verzameling volkomen logisch, maar toen ik zelf met een vreemd oog naar de foto's keek zag ik wat je bedoelde. Ik ben in 2000 opnieuw begonnen als G1 verzamelaar die eigenlijk alleen maar Soundwave en z'n cassettes wilde hebben (is inderdaad een beetje uit de hand gelopen!) Toen ik besefte dat Transformers niet van Cybertron maar uit Japan kwamen werd ik variant-verzamelaar. Daarna ben ik de mooiste Generations, 3rdParty TF's gaan verzamelen om de originele 1986 Movie en latere uitgaves te vertegenwoordigen. De onlogische plaatsing is een gevalletje "Waar heb ik nog plek?"

Zie ik AFA graded cassettes? Of heb je alleen cases daarvoor?

Ik heb alleen een AFA80 Ravage/Rumble en een AFA90 eHobby Sunstorm. Mijn carded TF's zijn in een staat dat ik ze best zou kunnen laten graden maar dat heeft voor mij persoonlijk geen meerwaarde. Maar met de cases displayen ze beter en kukelen zie niet bij het minste of geringste van de plank.

Sunstorm schreef:Je bent nu ook al into Combiner Wars of ga je alleen voor de leukste hiervan?

Nee, Ik ben nooit een fan van de originele Scramble City combiners geweest en de meeste van alle nieuwe versies vind ik niet om aan te gluren. Superion dmv.Takara en de upgrades wel. En ik had nog geen Autobot Combiner en ben nu heel blij dat ik nooit voor de 3P versie ben gegaan.
Laatst gewijzigd door Quintesson op 26 Mar 2016, 00:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Transform, Rollout and Make Tracks!

Bombshell
Powermaster

Berichtdoor Bombshell » 25 Nov 2015, 21:14

Een heel erg mooie verzameling!!!!
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

Metroplex
Minibot

Berichtdoor Metroplex » 24 Apr 2016, 14:04

in 1 woord magnificent!
wat een mooie spullen en set up!
Afbeelding

Terug naar “Transformers Verzamelingen”