Afl 302, Scattered

Forum voor de "Aligned" tekenfilm series Prime en het vervolg Robots In Disguise!
Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Afl 302, Scattered

Berichtdoor Supreme Unicron » 30 Mar 2013, 13:41

Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

iTeruri
Minibot

Re: Afl 302, Scattered

Berichtdoor iTeruri » 30 Mar 2013, 15:44

Spoiler:
Het leukste aan deze aflevering vond ik de rivaliteit tussen Starscream en Shockwave. De strijd om elkaar te overtreffen met informatie over de Autobots vond ik prachtig om te zien. Met als climax natuurlijk de predacon, die waarschijnlijk de rode draad door dit seizoen gaat worden (het seizoen heet niet voor niets Beast Hunters...)

De rest vond ik allemaal een beekje zwakjes. De autobots komen elkaar weer langzaam aan tegen (Bulkhead & Wheeljack, Bumblebee & Ratchet, Arcee & Ultra Magnus, die deze aflevering helemaal niets toevoegt), maar verder gebeurt er niet zo veel bijzonders. Wheeljack ontsnapt op een manier die alleen mogelijk is omdat de Vehicons blijkbaar op dezelfde school hebben gezet als de Stormtroopers. Ik heb het gevoel dat deze aflevering voornamelijk set-up voor de rest van het seizoen is, en dat daarom deze aflevering er qua verhaal onder heeft geleden.

Specifieke set-up momenten:
- De introductie van Ultra Magnus
- De introductie van de predacon (deze vind ik niet zo erg, omdat de introductie goed is gedaan)
- Het verhaaltje over 'scattered to the wind' = we gaan meer nieuwe Autobots zien dit seizoen
- Smokescreen die de Forge of Solus Prime gaat halen
- Het verlaten Decepticon schip
- Wheeljack die explosieven gaat halen

Terug naar “Transformers Prime & Robots In Disguise (2015)”