Welke game speel jij nu?

Voor alles wat met de PC, games en gameconsoles te maken heeft.
HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Re: Welke game speel jij nu?

Berichtdoor HellSpawn » 24 Jun 2014, 14:18

Dat heb ik niet meegemaakt. Heb het spel nu 1x uitgespeeld. Misschien dat er via Google antwoorden te vinden zijn? Er zitten nog wel wat bugs in het spel. (ik kon de G.E.C.K toets niet eens doen, heb met een andere optie te kiezen dat moeten omzeilen) Heb zelf zo'n maffe bug in New Vegas waar je in de quest booted 2 gevangenen moet redden. Ik kan bij ze komen, er komt te staan dat ik op X moet drukken om ze te bevrijden, maar daarna gebeurd er helemaal niets!
Afbeelding

Michel_Beckers
Headmaster

Berichtdoor Michel_Beckers » 26 Jun 2014, 15:38

het was geen bug, als je de bom ontmanteld, krijg je de sleutel van zijn zoon :cool:

van bugs heb ik volgens mij niet echt last van, puur alleen het langzaam draaien en vastlopen bij new vegas.
bij fallout 3 tot nu toe alles goed zonder vastlopen enzo
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 26 Jun 2014, 16:33

Maar je zou de "evil" verhaallijn spelen. Dan moet je de bom niet onschadelijk maken maar de stad van de aardbodem wegvagen...... :lol:

Geen lid worden van de Brotherhood of Steel maar voor de Enclave gaan en de wereld zuiveren van alles wat er volgens hun niet hoort te lopen. Klinkt heel erg eng als ik dat zo zeg, beetje wat er in Duitsland gebeurde van 1938 tot 1945
Afbeelding

Niv3k
Newsguy
Newsguy

Berichtdoor Niv3k » 27 Jun 2014, 16:52

Ik speel nu Transformers: Rise of the Dark Spark :-)

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 27 Jun 2014, 21:27

Is de game zo goed als wat alle demo filmpjes van de laatste weken hebben beloofd? Ik kan geen speelbare demo vinden op PSN. Beetje jammer.
Afbeelding

Niv3k
Newsguy
Newsguy

Berichtdoor Niv3k » 27 Jun 2014, 21:46

HellSpawn schreef:Is de game zo goed als wat alle demo filmpjes van de laatste weken hebben beloofd? Ik kan geen speelbare demo vinden op PSN. Beetje jammer.

Ik heb nu een introductie level gespeeld en die was mij iets te kort om volledig te beoordelen. Als je van de WfC/FoC reeks houdt zal dit je ook wel aanspreken. Het spel heeft dezelfde engine en voelt als FoC aan. Dit waardeer ik wel omdat ik FoC een erg leuk spel vond. Ikzelf verheug me vooral op de "Cybertronian" levels maar deze heb ik nog niet gespeeld dus dat zal nog even doorspelen worden :P

NDD
Seeker

Berichtdoor NDD » 27 Jun 2014, 22:19

VAndaag ook Rise of The Dark spark gaan halen voor de PS4.. heb er nog niet mee kunnen spelen.. kom net van Age of Extinction en moet nog eventjes bekomen :P
Afbeelding

PSN Tag: NDD

Niv3k
Newsguy
Newsguy

Berichtdoor Niv3k » 27 Jun 2014, 23:05

NDD schreef:VAndaag ook Rise of The Dark spark gaan halen voor de PS4.. heb er nog niet mee kunnen spelen.. kom net van Age of Extinction en moet nog eventjes bekomen :P

Ik vind de Escalation mode erg leuk, maar hoe heb jij de film al kunnen zien als ik vragen mag :P ?

NDD
Seeker

Berichtdoor NDD » 28 Jun 2014, 00:34

Ter gelegenheid van de Coca cola summernights bij Kinepolis kon met Age of Extinction in avant premiere zien.. het was een eindje rijden om een deelnemende bios te bereiken, but it was o so worth it :D
Afbeelding

PSN Tag: NDD

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 28 Jun 2014, 12:22

Niv3k schreef:
HellSpawn schreef:Is de game zo goed als wat alle demo filmpjes van de laatste weken hebben beloofd? Ik kan geen speelbare demo vinden op PSN. Beetje jammer.

Ik heb nu een introductie level gespeeld en die was mij iets te kort om volledig te beoordelen. Als je van de WfC/FoC reeks houdt zal dit je ook wel aanspreken. Het spel heeft dezelfde engine en voelt als FoC aan. Dit waardeer ik wel omdat ik FoC een erg leuk spel vond. Ikzelf verheug me vooral op de "Cybertronian" levels maar deze heb ik nog niet gespeeld dus dat zal nog even doorspelen worden :P

Ben halverwege War for Cybertron. Ik kan Omega Supreme maar niet repareren. Wordt in dat level iedere keer opnieuw verslagen. Het lijkt wel of de AI doelbewust zo ver mogelijk bij mij weg blijft met mijn teamleden. :roll:
Afbeelding

Bonecrusher
Seeker

Berichtdoor Bonecrusher » 28 Jun 2014, 13:00

WWE2K14

Michel_Beckers
Headmaster

Berichtdoor Michel_Beckers » 29 Jun 2014, 06:30

HellSpawn schreef:Maar je zou de "evil" verhaallijn spelen. Dan moet je de bom niet onschadelijk maken maar de stad van de aardbodem wegvagen...... :lol:

Geen lid worden van de Brotherhood of Steel maar voor de Enclave gaan en de wereld zuiveren van alles wat er volgens hun niet hoort te lopen. Klinkt heel erg eng als ik dat zo zeg, beetje wat er in Duitsland gebeurde van 1938 tot 1945

ja klopt, als dat ga ik ook doen, behalve Megaton opblazen, vind et fijn dat je daar een eigen huis hebt voor je stuff te bewaren, en je kan Moira iedere keer lekker haar geld en spullen afpakken met die glitch :mrgreen:
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 29 Jun 2014, 16:25

Ik heb het spel eerlijk gespeeld. Heb geen geld en item cheats opgezocht.
Afbeelding

Bonecrusher
Seeker

Berichtdoor Bonecrusher » 29 Jun 2014, 17:05

Ik moet nog eerst een xbox360 powercable zien te vinden voor mijn xbox360. Dan pas kan ik het spel spelen.

Michel_Beckers
Headmaster

Berichtdoor Michel_Beckers » 03 Jul 2014, 07:52

HellSpawn schreef:Ik heb het spel eerlijk gespeeld. Heb geen geld en item cheats opgezocht.

tja tis gewoon eigenlijk een fout in het spel, dus echt cheaten is het niet :mrgreen:
Afbeelding

Terug naar “De Games en Computer hoek”