Superlink cartoon vragen/opmerkingen/discussie

Samenvattingen van Superlink (JP Energon) afleveringen
Skywarp
Teleporting ex-Admin
Teleporting ex-Admin

Superlink cartoon vragen/opmerkingen/discussie

Berichtdoor Skywarp » 19 Apr 2008, 20:36

Hier kun je eventuele vragen/opmerkingen/discussies plaatsen over de Superlink cartoons. :cool:
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Re: Superlink cartoon vragen/opmerkingen/discussie

Berichtdoor HellSpawn » 21 Apr 2008, 18:39

Even een paar opmerkingen.

Super Link is een hele uitgebreide reeks, die zich tot nu toe per aflevering over meerdere plaatsen/planeten afspeelt. Ik kan me indenken dat er wel eens verwarring door ontstaat. Dit is ook de reden dat het hele beknopte van de G1 cartoon reviews waarschijnlijk niet zal werken op deze serie.

Het "good guys/bad guys" gedeelte. Zoals aan het begin van de eerste review beschreven zijn daar alle Transformers Cybertrons geworden. In het begin zijn er geen Autobot en Decepticon facties! Later in de serie, vanaf aflevering 3, komt daar verandering in. Zoals ik net in die review heb gezegt worden daar de oude Decepticons bij de Cybertrons gekidnapt door Alpha Quintesson. Hierdoor worden die facties dus letterlijk weer in het leven geroepen.

Alpha-Q is een Quintesson. Zelfde ras als in de G1 afleveringen. Zelfde 5 koppen, iets ander uiterlijk, net zo doortrapt en slecht! Alpha-Q leeft in de restanten van Unicron in planeetvorm. Hij spant op het moment de "bevrijdde" Decepticons voor zijn karretje om zijn plannetjes uit te voeren.

Mega Zarak is geen Decepticon, maar een robot door de Quintesson aan het eind van episode 2 gemaakt. Deze Mega Zarak is op het moment de leider van Alpha-Q's drone strijdkrachten.

Opmerkingen/vragen staat altijd vrij. Eerdaags een nieuwe review van episode 4 en verder..........
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 30 Apr 2008, 16:12

Wat dingetjes geëdit. Erg fijn, om pas te horen te krijgen in episode 5 dat de Quint eigenlijk Alpha-Q is, en dr prof Professor Jones heet.......

Nog wat vaags. Aan het eind van iedere episode een preview van de volgende. Energon Megatron is in de Japanse cartoon Galvatron. :s
Afbeelding

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 30 Apr 2008, 17:01

HellSpawn schreef:Nog wat vaags. Aan het eind van iedere episode een preview van de volgende. Energon Megatron is in de Japanse cartoon Galvatron. :s

Ik vind het eigenlijk vager dat Galvatron zich weer Megatron noemt in de Energon dub :P (aangezien hij op het eind van Armada Galvatron heette)
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 03 Mei 2008, 16:03

Ben pas bij aflevering 5 ofzo, we zullen zien hoe dit zich uitspeelt.
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 25 Mei 2008, 17:19

Zijn we er allemaal nog? Is zo stil op het forum. Wazig verhaal he? Moet er zelf ook zwaar in komen. Is goed verwarrend af en toe. Beste dat je kan doen is die afleveringen zelf downloaden en bekijken. :lol:

Wie het zei weet ik niet meer. Maar er staat een 4dvd box op Marktplaats. Alleen de kwaliteit schijnt nogal blokkerig te zijn als ik de verkoper moet geloven. Over die box werd hier net toch niet toevallig gepraat? Ben aan het onderhandelen geweest vlak voor de beurs voor het kopen van die set. Ik had gevraagd of die persoon toevallig naar Nieuwegein zou gaan voor de beurs, maar nadat hij zei dat niet te doen is het contact verwaterd.

Downloaden heb ik gedaan via http://TVNihon.dragoneye.ca. Zou niet weten waar ik ze anders vandaan moet halen. Wel opletten dat er nog weinig mensen zijn die deze serie aanbieden, omdat de afleveringen al iets van 5 jaar oud zijn.
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 11 Nov 2011, 21:13

Ik ben na ruim 3,5 jaar weer bezig met deze serie kijken. Heb jaren later via Ebay toch aan de box van de post hierboven kunnen komen. Ben nu rond aflevering 15, dus voordat ik bij een nieuwe ben voor de review (23) zal nog een paar weekjes duren. Maar ben er weer mee bezig, updates van nieuwe reviews, en hopelijk zonder naamsveranderingen na al die jaren (Kicker is Jick, Glvatron is Kowainer of iets in die richting, vane Maleisische vertaling) komen er voor het eind van dit jaar weer aan. Verwacht niet dat de handel in januari helemaal af is, want ik heb ook nog een drukke baan en in het weekeinde iets van een klein bescheiden privé leven.
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 23 Nov 2011, 12:00

De Maleisische versie is regelmatig moeilijk te volgen. De afleveringnummers kloppen wel, maar de titels zijn weer barslecht vertaald, dus die laat ik zitten.

Anyway, episode 23 is net gepost. Enjoy! Zondag nieuwe reviews.
Afbeelding

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 15 Dec 2011, 19:46

Het gaat meer om de inhoud, niet alles kan vertaald worden. Fijn dat er een goede voortgang zit in de samenvattingen. ;)
Afbeelding

Terug naar “Superlink Episode Guide”