Hallo!

LadiesMan217
Wheelie

Hallo!

Berichtdoor LadiesMan217 » 02 Dec 2014, 20:04

Ik ben een startende verzamelaar, deels uit jeugdsentiment, deels omdat mijn oudste zoontje (4) he-le-maal gek is van Transformers. Ik vind persoonlijk de 30th anniversary modellen van de Generations lijn erg mooi. Wel enigzins de vibe van de G1 modellen maar ook een ontwerp dat bij deze tijd past. Ik heb een Jetfire, Grimlock vs. Bruticus platinum edition, en Springer besteld om mee te beginnen. Mijn zoontje heeft alvast wat Legions Class spul gekregen van de Sint: Strafe, Grimlock, Bumblebee, Optimus, en Starscream.

Misschien ga ik in de toekomst nog wat doen met Masterpiece modellen en ik was blij om hier geruchten te lezen over de Titan Class combiners!
Laatst gewijzigd door LadiesMan217 op 02 Dec 2014, 20:13, 1 keer totaal gewijzigd.
"Where is the eBay item 21153?"

Sunstorm
Moderator
Moderator

Re: Hallo!

Berichtdoor Sunstorm » 02 Dec 2014, 20:12

Welkom op het forum. ;)

Mocht je willen beginnen met de Masterpieces verzamelen: check vooral goed de prijzen. Masterpieces zijn wel beperkt verkrijgbaar. ;)

Have fun! ;)
Afbeelding

LadiesMan217
Wheelie

Berichtdoor LadiesMan217 » 02 Dec 2014, 20:17

Sunstorm schreef:Welkom op het forum. ;)

Mocht je willen beginnen met de Masterpieces verzamelen: check vooral goed de prijzen. Masterpieces zijn wel beperkt verkrijgbaar. ;)

Have fun! ;)

Zeg dat wel. Dit weekend was het Black Friday/Cyber Monday sale in de Verenigde Staten. Ik zag op de amerikaanse Toys 'r Us de Masterpiece Prowl droppen van $67 naar $37 :o Helaas was het local pickup only...

En thanks :-)

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 02 Dec 2014, 20:32

LadiesMan217 schreef:
Sunstorm schreef:Welkom op het forum. ;)

Have fun! ;)

Zeg dat wel. Dit weekend was het Black Friday/Cyber Monday sale in de Verenigde Staten. Ik zag op de amerikaanse Toys 'r Us de Masterpiece Prowl droppen van $67 naar $37 :o Helaas was het local pickup only...

En thanks :-)

Vergeet niet dat zelfs als het internationaal kan worden verstuurd, je rekening moet houden met $ 20 - 30 en mogelijke invoerrechten. ;)
Op toysrus.nl is onlangs de Hasbro versie van Grimlock verschenen. Dus met geduld zijn er nog misschien mogelijkheden.
Afbeelding

LadiesMan217
Wheelie

Berichtdoor LadiesMan217 » 02 Dec 2014, 21:40

Ja, import loont alleen de moeite als je grote hoeveelheden in één keer verscheept, vooral vanwege de inklaringskosten van €12,- per pakket en verzendkosten. BTW is ongeveer $ vervangen voor € teken en invoerrechten betaal je boven de 150 euro en is iets van 4%, dat valt wel mee.

Michel_Beckers
Headmaster

Berichtdoor Michel_Beckers » 03 Dec 2014, 05:06

have fun hier!
Afbeelding

Terug naar “Even Voorstellen”