Hierbij mijn "even voorstellen" bijdrage

Ik ben 36 jaar en trotse vader van een zoontje van bijna 2 jaar. Om die reden heb ik mijn Transformers van zolder gehaald om te kijken of er een aantal tussen zaten waar hij nu al mee kon spelen. Die avond was ik weer even helemaal terug in mijn jeugd en sloeg ik kreten als " oooh ja!! " en " Wooow!!" bij het zien van elke Transformer waar ik vroeger mee heb gespeeld. Het was een doos met 40 Transformers en een koffertje met alle vuisten, voeten en wapens. Ze zagen er nog erg goed uit aangezien ze toch al bijna 20 jaar oud zijn. Metroplex, Dinobots, Jetfire, Hot Rod etc. Ik voelde me weer even 8 jaar oud:-)
Op dat moment besloot ik een verlanglijst te maken van de TF uit '84 t/m '86 van de TF die ik zelf nooit heb gekregen etc. De Headmasters en Targetmaster heb ik nu op Marktplaats gezet en zo ga ik mijn collectie uitbouwen. Via dit forum hoop ik op de hoogte te blijven van de mogelijkheden om die oude TF te vinden. Zo heb ik nog een paar jaar om een mooie originele collectie op te bouwen voor wanneer mijn zoontje oud genoeg is.

Ritchie