EVen voorstellen! :-)

Starscream77
Wheelie

EVen voorstellen! :-)

Berichtdoor Starscream77 » 14 Apr 2014, 11:16

Hi,

Hierbij mijn "even voorstellen" bijdrage :-)

Ik ben 36 jaar en trotse vader van een zoontje van bijna 2 jaar. Om die reden heb ik mijn Transformers van zolder gehaald om te kijken of er een aantal tussen zaten waar hij nu al mee kon spelen. Die avond was ik weer even helemaal terug in mijn jeugd en sloeg ik kreten als " oooh ja!! " en " Wooow!!" bij het zien van elke Transformer waar ik vroeger mee heb gespeeld. Het was een doos met 40 Transformers en een koffertje met alle vuisten, voeten en wapens. Ze zagen er nog erg goed uit aangezien ze toch al bijna 20 jaar oud zijn. Metroplex, Dinobots, Jetfire, Hot Rod etc. Ik voelde me weer even 8 jaar oud:-)

Op dat moment besloot ik een verlanglijst te maken van de TF uit '84 t/m '86 van de TF die ik zelf nooit heb gekregen etc. De Headmasters en Targetmaster heb ik nu op Marktplaats gezet en zo ga ik mijn collectie uitbouwen. Via dit forum hoop ik op de hoogte te blijven van de mogelijkheden om die oude TF te vinden. Zo heb ik nog een paar jaar om een mooie originele collectie op te bouwen voor wanneer mijn zoontje oud genoeg is. :-)

Ritchie

Wheelie
Powermaster

Re: EVen voorstellen! :-)

Berichtdoor Wheelie » 14 Apr 2014, 15:17

Welkom. :mrgreen:
Hier is kans genoeg om te vinden wat je nog graag wilt hebben. ;)
Look on the bright side...atleast they didn't bring that sawed off nerd Rumble along.

Starscream,you fool!!!

Bonecrusher
Seeker

Berichtdoor Bonecrusher » 14 Apr 2014, 15:51

Hallo Ritchie,

Wat is je naam op marktplaats misschien dat ik wat interesse heb in je Headmasters of Targetmasters.

Ooit al gehoord van gerrutcamaro.nl? Het is een Nederlandse Transformers Webwinkel en zit ook op dit forum. Hij heeft alleen maar Positieve Feedback en hij verkoopt ook veel Transformers G1 van onder de 5 Euro. Misschien is zijn de Movie Universe en de Universe 2.0 Toylines ook wat voor je zoon? De Movie Universe is van de Transformers films. De Universe 2.0 is eigenlijk een vernieuwing van de G1 figuren dus bijvoorbeeld kan je alles bewegen van het lijfje EN zijn de benen los.

Verder kan jij misschien de Transformers 4 Age of Extinction First Edition Optimus Prime aan jou verzameling toevoegen als je die nog wilt beginnen. Masterpieces is op dit moment de focus voor verzamelaars.

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 14 Apr 2014, 18:44

Welkom Ritchie. Weer een Geewunner erbij. ;)
Have fun!

Bonecrusher schreef:
Verder kan jij misschien de Transformers 4 Age of Extinction First Edition Optimus Prime aan jou verzameling toevoegen als je die nog wilt beginnen. Masterpieces is op dit moment de focus voor verzamelaars.
Er staat in zijn post '84 t/m '86 wat ie wilt verzamelen. Dus vintage G1. ;)
Afbeelding

Niv3k
Newsguy
Newsguy

Berichtdoor Niv3k » 15 Apr 2014, 09:12

Welkom en heel veel plezier op het forum :)

Michel_Beckers
Headmaster

Berichtdoor Michel_Beckers » 17 Apr 2014, 07:01

welkom hier!
Afbeelding

Skin-NL
Seeker

Berichtdoor Skin-NL » 19 Apr 2014, 10:44

Welkom op het forum!!!
Afbeelding