Verkrijgbaarheid/verdeling TFA's in Nederland

Soundscream
Autobot Car

Re: Verkrijgbaarheid/verdeling TFA's in Nederland

Berichtdoor Soundscream » 10 Jul 2010, 08:29

gerrutcamaro schreef:die hele animated uitverkoop is 1 vd grootste nagels in de doodskist van de hele franchise en doet op de lange baan meer schade dan het nu voordeel oplevert

Ach, ik kocht vroeger Metroplex voor 15 gulden bij de Blokker. Was ook in een periode dat Transformers op z'n retour was.
Aan het einde van een levensloop van een produkt heb je vaak een massale uitverkoop. Dat is gewoon steeds te voorspellen. En dat boeit me echt niet.

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 10 Jul 2010, 09:19

Ach, ik kocht vroeger Metroplex voor 15 gulden bij de Blokker. Was ook in een periode dat Transformers op z'n retour was.
Aan het einde van een levensloop van een produkt heb je vaak een massale uitverkoop. Dat is gewoon steeds te voorspellen. En dat boeit me echt niet.

Metroplex voor 15 gulden?!?!? Damn....
Kon ik maar terug gaan in de tijd en alles drie keer kopen: een set om uit te pakken, een set om in de verpakking te houden (en AFA te graden) en een set om te verkopen en de hele aankoop twee keer terug te verdienen. Mooi pensioen plan

Net als Star wars poppetjes: ik heb nog een Bart Smit krantje uit 1985 waarin Star Wars poppetjes voor 1,95 gulden worden aangeboden. Als ik toen had geweten wat ze nu waard zouden zijn, dan had ik alle restanten opgekocht!

Jammer dat TF animated niet de gewilde status heeft als de G1-ers. De tijd zal het uitwijzen...
That's mr. Megatron to you

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 10 Jul 2010, 11:04

Soundscream schreef:
gerrutcamaro schreef:die hele animated uitverkoop is 1 vd grootste nagels in de doodskist van de hele franchise en doet op de lange baan meer schade dan het nu voordeel oplevert

een uitverkoop is alleen effectief als het vraagverhogend werkt en in een korte tijd ervoor zorgt dat oude voorraad verkocht wordt, dit animated gedoe duurt nu al een jaar

Soundscream
Autobot Car

Berichtdoor Soundscream » 10 Jul 2010, 12:29

Ja maar dat was vroeger echt niet anders hoor. Hier niet in ieder geval. Hier in Breda e.o. gooien ze je nu ook niet meer dood met animated.

@gigatron

Jup, weet nog goed dat aan het eind hier echt veel afgeprijsd was. Boerenbond/Blokker/Bart Smit alleen Speelboom bleef veel te duur. Alleen Dino Riders zie ik daar nog in bulken liggen.
Was wel leuk, iedere woensdag met mn moeder de stad afstruinen op zoek goedkope TFs :)

xilitolly
Wheelie

Berichtdoor xilitolly » 05 Aug 2010, 21:25

Ik ben op zoek naar Grimlock en Starscream animated voyager class, iemand 1 van deze gezien onlangs?

kinyo2z
Targetmaster

Berichtdoor kinyo2z » 06 Aug 2010, 09:14

xilitolly schreef:Ik ben op zoek naar Grimlock en Starscream animated voyager class, iemand 1 van deze gezien onlangs?

Je kan starscream volgens mij gewoon bij de toys XL vinden hoor. Grimlock moet je geluk hebben en bij de bart smit eentje tegenkomen.
Afbeelding`

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 07 Aug 2010, 09:26

Ik heb animated starscream al een hele lange tijd niet gezien bij de Toys XL. Die hebben alleen de shelfwarmers Bulkhead in grote aantallen en voyager Megatron in iets minder grote aantallen
That's mr. Megatron to you

Neder_belg
Micromaster

Berichtdoor Neder_belg » 08 Aug 2010, 14:41

xilitolly schreef:Ik ben op zoek naar Grimlock en Starscream animated voyager class, iemand 1 van deze gezien onlangs?

Starscream heb ik het afgelopen jaar nergens gezien en ik heb redelijk wat plaatsen gehad.

Grimlock stond enkele weken geleden nog hier in de buurt voor €13, maar kan natuurlijk al weer weg zijn. Wil wel voor je kijken als het nodig is.

Antoine
Laatst gewijzigd door Neder_belg op 08 Aug 2010, 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Neder_belg
Micromaster

Berichtdoor Neder_belg » 08 Aug 2010, 14:45

Gigatron schreef:Ik heb animated starscream al een hele lange tijd niet gezien bij de Toys XL. Die hebben alleen de shelfwarmers Bulkhead in grote aantallen en voyager Megatron in iets minder grote aantallen

Zal afhangen van de vestiging. Eindhoven heeft al heel lang niets bijzonders meer.

xilitolly
Wheelie

Berichtdoor xilitolly » 10 Aug 2010, 12:05

Neder_belg schreef:

Starscream heb ik het afgelopen jaar nergens gezien en ik heb redelijk wat plaatsen gehad.

Grimlock stond enkele weken geleden nog hier in de buurt voor €13, maar kan natuurlijk al weer weg zijn. Wil wel voor je kijken als het nodig is.

Antoine

@Antoine

Hoi, als je voor Grimlock zou willen kijken graag, ik hoor het graag. Als ik hem als nog hier vind zal ik het ook meteteen zeggen. Jij owont in Belgie?

xilitolly
Wheelie

Berichtdoor xilitolly » 10 Aug 2010, 19:24

Ik m'n Grimlock gevonden. NIet nodig om nog te kijken.
Nu Starscream nog :)

Soundscream
Autobot Car

Berichtdoor Soundscream » 10 Aug 2010, 22:06

Gratz :)

Ik zal binnenkort mijn hauls plaatsen van de afgelopen weken met onder andere: armor up optimus, fireblast grimlock en bandit lockdown ;)

Ik heb ook besloten geen Takara Animated te sparen... Misschien ooit, maar ik heb zo'n hekel aan dat metallic en die lelijke verpakkingen. Ik vind dit keer de Hasbro versies echt veel vetter.

Neder_belg
Micromaster

Berichtdoor Neder_belg » 11 Aug 2010, 18:17

Soundscream schreef:Gratz :)

Ik zal binnenkort mijn hauls plaatsen van de afgelopen weken met onder andere: armor up optimus, fireblast grimlock en bandit lockdown ;)

Ik heb ook besloten geen Takara Animated te sparen... Misschien ooit, maar ik heb zo'n hekel aan dat metallic en die lelijke verpakkingen. Ik vind dit keer de Hasbro versies echt veel vetter.

De enige Takara versie die binnenkort in mijn kast staat is Blackout. Jetpack Bumblebee zal er ook nog wel komen, maar voor de rest heb ik Animated compleet.
Vind het metallic ook een beetje erover. Oh ja, Elite Guard Prowl natuurlijk nog.

Terug naar “Transformers Animated”