Verkrijgbaarheid/verdeling TFA's in Nederland

Neder_belg
Micromaster

Verkrijgbaarheid/verdeling TFA's in Nederland

Berichtdoor Neder_belg » 20 Jun 2010, 14:39

Hallo,

Ligt het aan mij, of is de verdeling van TFA's over Nederland behoorlijk scheef. Ik ben pas weer aan het verzamelen geslagen toen ze voor dumpprijzen aangeboden werden. Het begon met twee leaders voor 15 Euro en toen kwam het 1980 virus weer om de hoek kijken.

Ik weet dus niet hoe het in het begin was, maar nu zijn bepaalde figuren hier in het zuiden nauwelijks te krijgen( Prowl,Wreck-Gar,Starscream), terwijl je bijna wordt doodgegooid met Shockwave en Skywarp. Op de board hier lees ik dan weer dat Wreck-Gar en Atomic Lugnut in Rotterdam en omstreken weer goed verkrijgbaar zijn/waren.

Wat ik ook vreemd vind, is dat figuren die eerst niet te vinden waren(oa Sentinel), nu weer overal liggen.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Groeten

Sunjumper
Wheelie

Re: Verkrijgbaarheid/verdeling TFA's in Nederland

Berichtdoor Sunjumper » 20 Jun 2010, 21:33

Ik zou niet weten hoe het komt, maar ik heb ENORM lang gewacht op een Shockwave, maar opeens vond ik ze in elke bart smit die ik tegen kom. Goed dat ik die die ik vond op FACTS voor 30 euro heb laten liggen.

ElekTriC
Powermaster

Berichtdoor ElekTriC » 20 Jun 2010, 21:41

maar 30 voor shockwave is nog wel een goeie prijs. hoger moet je ook niet daarvoor :-) maar goedkoper is altijd beter! :D

en het is sowieso vreemd. eerst heb je niks. en dan opeens onverwachts krijg je ze voor de helft van de prijs!?!
Afbeelding

Soundscream
Autobot Car

Berichtdoor Soundscream » 21 Jun 2010, 14:59

Tja... Ik heb op verschillende manieren TFA gekocht, maar wel vanaf het begin af aan.
En onlangs als klap op de vuurpijl US versies van Arcee en Cybertron Ratchet. Ik ben Sixshot er nog erg dankbaar voor :)

Farzad
Minibot

Berichtdoor Farzad » 21 Jun 2010, 16:47

Arcee is erg cool. Ratchet heb ik zelf op de beurs gekocht, ook een erg vet ding. Arcee moet je wel snel bij zijn heb ik het idee ;)
Intert*ys had laatst weer een lading van de Animated Toys overal liggen. T*ychamp doet het ook wel goed met hun Animated.
Afbeelding

Sunjumper
Wheelie

Berichtdoor Sunjumper » 22 Jun 2010, 20:28

Ik vind opeens in een winkel in mijn buurt 6 Animated Blackaracnias voor 8 euro, terwijl ze al voor een jaar niks met Animated hadden.
Wat is dat toch met de plotse optocht van die figuren?

Streetlegal
Autobot Car

Berichtdoor Streetlegal » 09 Jul 2010, 03:05

vandaag nog 3x ratchet bij de blokker in Sliedrecht,maandag hier in Dordrecht bij de intertoys 2x oilslick,1x jazz en 1x sentinal prime
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het zo snel slap gelul...

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 09 Jul 2010, 10:33

grijze import, animated & universe is vorig jaar overal ter wereld minus europa tegen dumpprijzen door hasbro verkocht omdat de nwe film eraan kwam, de blokkergroep, waar bijna alle nl speelgoedwinkels onder vallen, heeft een hele meut ingekocht

Neder_belg
Micromaster

Berichtdoor Neder_belg » 09 Jul 2010, 11:52

gerrutcamaro schreef:grijze import, animated & universe is vorig jaar overal ter wereld minus europa tegen dumpprijzen door hasbro verkocht omdat de nwe film eraan kwam, de blokkergroep, waar bijna alle nl speelgoedwinkels onder vallen, heeft een hele meut ingekocht

Zeker bij de Blokker vestigingen zelf kan/kon je goede aanbiedingen vinden. Voyagers voor minder dan €10 is natuurlijk niet verkeerd. Veel van hetzelfde, maar de zoektocht kan ook leuk zijn. Zou wel eens door hun magazijn willen struinen.

Weet iemand waar Atomic Lugnut nog te verkrijgen is?? Lijkt erop dat de Voyagers sowieso aan het opraken zijn, behalve de broertjes, Shockwave en Skywarp natuurlijk.

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 09 Jul 2010, 14:17

die hele animated uitverkoop is 1 vd grootste nagels in de doodskist van de hele franchise en doet op de lange baan meer schade dan het nu voordeel oplevert

Neder_belg
Micromaster

Berichtdoor Neder_belg » 09 Jul 2010, 14:49

gerrutcamaro schreef:die hele animated uitverkoop is 1 vd grootste nagels in de doodskist van de hele franchise en doet op de lange baan meer schade dan het nu voordeel oplevert

Kan ik begrijpen, maar voor de consument is het natuurlijk wel mooi. Ik ben daardoor weer met Transformers begonnen, wat hoogstwaarschijnlijk niet zal stoppen bij Animated. Transformers War for Cybertron spreekt me ook wel aan.

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 09 Jul 2010, 17:31

de consument raakt erdoor verpest, waarom zou je nog deluxes van 19 euro kopen als ze er ook van 8 zijn? daarbij is de kwaliteit van veel animated uiterst beroerd waardoor je terugkerende klanten ook minder worden

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 09 Jul 2010, 18:53

Denk niet dat de consument blij wordt van 10 Voyager Bulkheads :P
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Neder_belg
Micromaster

Berichtdoor Neder_belg » 09 Jul 2010, 19:09

gerrutcamaro schreef:de consument raakt erdoor verpest, waarom zou je nog deluxes van 19 euro kopen als ze er ook van 8 zijn? daarbij is de kwaliteit van veel animated uiterst beroerd waardoor je terugkerende klanten ook minder worden

Kan me voorstellen dat veel mensen €19,- (te)veel geld vinden voor dergelijk speelgoed, ook al heb je minimaal twee dingen in één.

Voor mensen die in de verkoop zitten en een voorraad hebben, is het natuurlijk wel "funest" Als de grote ketens opeens massaal gaan dumpen.

Als je het over de problemen met de kwaliteit hebt, bedoel je dan de gewrichten die vaak loskomen en de soms mindere verfkwaliteit?
Voor de rest vind ik Animated vrij stevig overkomen, zeker de Voyagers. Vaak beter als het popperige van het filmspeelgoed.

Neder_belg
Micromaster

Berichtdoor Neder_belg » 09 Jul 2010, 19:13

Supreme Unicron schreef:Denk niet dat de consument blij wordt van 10 Voyager Bulkheads :P

Waarom zou de consument zich hier druk om maken?

Terug naar “Transformers Animated”