Bezorgen via Kiala is gevaarlijk

Scattershot
Wheelie

Bezorgen via Kiala is gevaarlijk

Berichtdoor Scattershot » 03 Mar 2016, 18:02

Voor het eerst en het laast heb ik besteld met Kiala als bezorger. Na 3 dagen staat de bestelling nog steeds in hun sorteercentrum, :P

Als ik vervolgends dan ook nog even kijk op http://www.ervaringen.nl/kiala dan schrik ik toch echt heel erg. En dat voor een dochteronderneming van UPS.

Dus pas maar op als je besteld via Kiala. Ik kan erin meepraten en had dit NOOIT gekozen als ik dit eerder had geweten.

Update Na ruim een week alsnog binnengekregen. De doos was in goede staat gelukkig al vind ik een week voor Belgie- Nederland echt veels te lang.
Afbeelding

Gigatron
Targetmaster

Re: Bezorgen via Kiala is gevaarlijk

Berichtdoor Gigatron » 05 Mar 2016, 21:17

Geen problemen gehad met Kiala.
Ik gebruik het als alternatief omdat verzendkosten in NL de pan uit rijzen.
That's mr. Megatron to you

Scattershot
Wheelie

Berichtdoor Scattershot » 06 Mar 2016, 00:17

Ja verzenden word inderdaad erg prijzig. Vooral als je uit het buitenland laat komen. Maar als je toch elke keer zo lang moet wachten op een pakket en dan ook zien hoeveel mensen slechte ervaringen ermee hebben... maakt een mens voorzichtig. Althans mij wel. Ik heb nog 1 pakket ergens rondzwerven dankzij hun ((chromia en scattershot)) maar als die binnen zijn stap ik toch liever weer over naar PostNL.
Afbeelding

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 11 Mar 2016, 23:01

Verzendkosten binnen NL zijn nog te doen. Naar België wordt het idd gelijk wat duurder met € 13,-. Maar dan nog, via Post.nl verstuur ik alles, ook naar België. Kiala heb ik altijd voor gepast. Liever wat extra betrouwbaarheid en snelle levering. ;)
Afbeelding

Terug naar “Feedback”