Ervaringen met Ebay/Marktplaats/Facebook (ver)kopers.

wilcosu35
Targetmaster

Re: Ervaringen met Ebay/Marktplaats/Facebook (ver)kopers.

Berichtdoor wilcosu35 » 31 Mar 2015, 15:35

kreeg een mailtje van 1 of andere koekwaus over die metroplex16671/nghia. ik ga er verder niet meer op in, maar misschien wel informatief. ik heb geen persoonlijke info gepost. mails vanaf onder:

sorry : ik zit me een overleiding van me schoonzusje die is overleden door co2 van de geiser, ik ben niet iemand van MP dus beetje respect aub ik ken nia ook goed en de rest van de mensen die dit zeggen ook er zijn soms misverstanden geweest dat is alles dat maak hem nog niet slecht ,is dit misschien wel duidelijk genoeg en ga echt niet op een paar tijp foutjes letten ben een nederlander met diplomas dus kan weldegelijk tijpen zonder fouten , maar zoals ik al zeg mensen hebben geen respect hoop niet dat ij er 1 van bent

Subject: RE: Reactie: transformers maketoys quantron computron MiB
Date: Tue, 31 Mar 2015 15:53:11 +0200
To: a.1yvftooetv0re@mail.marktplaats.nl.
From: b.2e9i2fygaz50@mail.marktplaats.nl.

1: quantron is verkocht en de advertentie verwijderd.
2: waar bemoei je je mee?
3: ik heb meer vertrouwen in feedback van mensen die ik in veel gevallen op het forum persoonlijk ken, dan een onbekende van marktplaats.
4: als je eens gewoon leert schrijven en niet 1 zin van 6 regels vol met fouten maakt, dan zou ik er misschien wat meer aandacht aan besteden.

en laat me verder met rust

> Subject: Reactie: transformers maketoys quantron computron MiB
> Date: Tue, 31 Mar 2015 14:02:34 +0200
> To: b.2e9i2fygaz50@mail.marktplaats.nl.
> From: a.1yvftooetv0re@mail.marktplaats.nl.
>
> Reactie op uw advertentie 'transformers maketoys quantron computron MiB'
>
> hey vriend had trouwens even een vraagje gaat over nia ik snap dat sommige mensen hem niet mogen ik laat me daar verder buiten maar je moet wel weten dat hij heel veel voor mijn heb gedaan en voor geschoten ander beschilderen hem als oplichter en zo terwijl daar niks waar van is, hij is niet helemaal als ons maar hij doet ze best altijd om ze dingen tekopen hij heb een paar probleempjes gehad met ze inkomsten mensen hebben tegewoordig geen begrip onmensenlijk ook andere vinden dit belachelijk omdat ze vaak dingen aan hem hebben verkocht en hij is speciaal naaar utrecht het weekend gegaan omdat ik zelf niet kon vanwege de overleidein van me schoonzusje dus ik vraag je of je nia een kans wil geven luister niet aleen naar een paar mensen die geen hart hebben en niet begrijpen dat njia niet helemaal als ons is maar hij is geen slecht mens maar keer bij me thuis geweest en transformers voor me gekocht hoop dat je het een beetje begrijp alvast bedankt
>
> GEINTERESSEERDE
> dennis
> 1½ jaar actief op Marktplaats
'Met grijze worst, lekker warm, formaat afgeschoten kinderarm.
Wordt in Utrecht zeer terecht, al eeuwenlang het brood belegd'

Curly0Mess
Micromaster

Berichtdoor Curly0Mess » 31 Mar 2015, 15:58

Ah, zag eenzelfde post zojuist verschijnen op de Transformers Collectors Benelux Facebook pagina.
Heb al eerder contact gehad met deze Dennis op Marktplaats; bied een hoop (en laag), reageert met onduidelijke taal en vraagt teveel zonder zelf over de brug te komen.

wilcosu35
Targetmaster

Berichtdoor wilcosu35 » 31 Mar 2015, 16:05

yup, hij zit nu z'n beklag te doen over mijn reactie op die facebook pagina, alleen vergeet daarbij gemakhalve zijn eigen e-mails ook te quoten

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 31 Mar 2015, 16:22

Ik niet goet spreek en schreif Nederlands.

Kansloos.

Dennissomoski?
That's mr. Megatron to you

wilcosu35
Targetmaster

Berichtdoor wilcosu35 » 31 Mar 2015, 16:29

inderdaad

Motormaster
Wheelie

Berichtdoor Motormaster » 31 Mar 2015, 17:43

Dat is d simoskie
Zit nu heel zielig te doen ja
Die gast is slecht met betalen en afspraken
En zijn vriend To is helemaal bedroevend

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 02 Apr 2015, 13:20

De naam To is hier vaker gevallen. Zelf al meerdre jaren geleden. Schijnt niet betrouwbaar te zijn. Mijden als de pest deze 2 gasten.
Afbeelding

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 03 Apr 2015, 15:49

Even voor alle duidelijkheid: To en Dennis zijn 2 verschillende personen. Ze hebben beiden een beroerde schrijfstijl, maar daar eidigt de vergelijking. To en Dennis zijn ook geen vrienden (meer), heeft Dennis mij verteld.

Ik heb zelf met Dennis al een paar keer zaken gedaan en dit is altijd goed geëindigd. Ja, hij geeft veel geld uit en kan het soms niet meteen betalen, maar hij betaald wel. Trypticon heeft ook al eens zaken met hem gedaan en volgens mij ging dat ook goed. Dus mij advies met Dennis: Goede afspraken maken en dan komt het wel goed.

Nghia To daarentegen is een heel ander verhaal. Die jongen is dood in mijn boek. Meneer zannikt, komt afspraken niet na en vlak voor DCC vond meneer het nodig om mij via via te bedreigen. Via via? Ja, want meneer kan mij niet mailen, smsen, appen, FBen, niets. Dus moest meneer het via een medeforumlid doen. Helemaal klaar ben ik met dat mannetje.

wilcosu35
Targetmaster

Berichtdoor wilcosu35 » 03 Apr 2015, 17:20

tsja, ik had die deal met nghia afgezegd vanwege de feedback op het forum, en vervolgens kreeg ik zonder enige reden een mail van die dennis.
dan spoor je ook niet helemaal volgens mij.

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 03 Apr 2015, 18:47

Dennis bemoeit zich met zaken, die hem weinig aangaan. Lol

wilcosu35
Targetmaster

Berichtdoor wilcosu35 » 03 Apr 2015, 18:53

klopt. daarom vond ik het een beetje triest dat ie op facebook mijn mail ging quoten, zonder het verhaal en zijn berichten erbij. ben er maar niet op ingegaan

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 18 Apr 2015, 12:10

Facebook wordt mij iets te vaak gebruikt om mensen af te zeiken en te bedreigen. Heb zelf vlak na DCC te horen gekregen van notabene een landgenoot dat ik mezelf van kant moest maken omdat 2 gekochte Star Wars vliegtuigen niet uit de jaren 77-85 kwamen zoals die bepaalde verzamelgroep voorschrijft. Modellen zijn 12 jaar later gemaakt van de originele 1977-1985 mallen, maar daar hebben de heren maling aan. Ben sindsdien wel een klein beetje klaar met Facebook groepen, en ben alleen actief in die paar waar ik ook echt mensen persoonlijk ken. Kan helaas nergens online vinden of ik tegen dat soort zielige mensen aangifte kan doen.
Afbeelding

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 20 Apr 2015, 13:02

HellSpawn schreef:Facebook wordt mij iets te vaak gebruikt om mensen af te zeiken en te bedreigen. Heb zelf vlak na DCC te horen gekregen van notabene een landgenoot dat ik mezelf van kant moest maken omdat 2 gekochte Star Wars vliegtuigen niet uit de jaren 77-85 kwamen zoals die bepaalde verzamelgroep voorschrijft. Modellen zijn 12 jaar later gemaakt van de originele 1977-1985 mallen, maar daar hebben de heren maling aan. Ben sindsdien wel een klein beetje klaar met Facebook groepen, en ben alleen actief in die paar waar ik ook echt mensen persoonlijk ken. Kan helaas nergens online vinden of ik tegen dat soort zielige mensen aangifte kan doen.

Je mag volgens de letter van de wet tegen iemand zeggen dat je vind dat iemand zich van kant moet maken. Neemt niet weg dat het totaal respectloos en waanzin is om dat te zeggen tegen iemand die een reissue koopt. Ieder zijn/haar meug.

Het zijn iig zaken die ik niet zou tollereren in mijn groep en als iemand mij erover zou mailen, zou ik toch wel met de "opmerkingmaker" ff privé een praatje gaan maken. Zelfde als hier op het forum ook zou gebeuren neem ik aan ;)

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 22 Apr 2015, 16:46

Dat soort gedrag wordt hier inderdaad niet getolereerd. Met mensen die zoiets doen ga ik als er afdoende bewijs is dat hij/zij dit gezegd heeft niet eens in discussie. Die mogen hun heil ergens anders gaan zoeken.
Afbeelding

Wheelie
Powermaster

Berichtdoor Wheelie » 12 Aug 2015, 18:08

Even weer wat beter nieuws...

Een positief voor Nicolas. :mrgreen:
Look on the bright side...atleast they didn't bring that sawed off nerd Rumble along.

Starscream,you fool!!!

Terug naar “Feedback”