Ervaringen met on-line shops

Jazzman
Wheelie

Re: Ervaringen met on-line shops

Berichtdoor Jazzman » 21 Dec 2014, 19:49

Complimenten voor Gerrutcamaro.nl.
Snelle bezorging, goed contact en toen er een klein probleempje was ook snel en aandachtig opgelost!

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 22 Dec 2014, 19:55

Jazzman schreef:Complimenten voor Gerrutcamaro.nl.
Snelle bezorging, goed contact en toen er een klein probleempje was ook snel en aandachtig opgelost!

Hij heeft een eigen feedbacktopic. Die kun je dan daarin plaatsen. ;)
Afbeelding

Wheelie
Powermaster

Berichtdoor Wheelie » 30 Dec 2014, 19:19

Alweer een positief voor cheapcomics. :mrgreen:

De laatste van dit jaar... :tong:
Look on the bright side...atleast they didn't bring that sawed off nerd Rumble along.

Starscream,you fool!!!

Smokescreen
Seeker

Berichtdoor Smokescreen » 03 Jan 2015, 20:01

Positief voor a space oddity.

Klasse service
Afbeelding

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 05 Jan 2015, 21:55

Wheelie schreef:Alweer een positief voor cheapcomics. :mrgreen:
Ook hier alweer een positief. :cool:

En een positief voor Comicasa. ;)
Afbeelding

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 19 Mar 2015, 19:44

Kapow Toys met een statement over Comic Toys, wat zich op dit moment in een crisis bevindt:

Afbeelding
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Bombshell
Powermaster

Berichtdoor Bombshell » 19 Mar 2015, 20:47

Hoor een hoop gedoe over CT op FB.
Heb zelf al ff geen aankoop bij hem gedaan maar werd altijd goed behandeld.
Ben benieuwd wat hier de ervaringen nu zijn over CT.
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

wilcosu35
Targetmaster

Berichtdoor wilcosu35 » 20 Mar 2015, 09:56

ik heb ook geen ervaringen met zijn zaak, maar dit is wel een heel vreemd iets
'Met grijze worst, lekker warm, formaat afgeschoten kinderarm.
Wordt in Utrecht zeer terecht, al eeuwenlang het brood belegd'

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 20 Mar 2015, 10:55

Ik vind het erg jammer dat een statement van Kapowtoys hier wordt gebruikt als feedback over Comictoys.

Ik heb altijd goede ervaringen met CT gehad.

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 20 Mar 2015, 12:29

Yig schreef:Ik vind het erg jammer dat een statement van Kapowtoys hier wordt gebruikt als feedback over Comictoys.

Ik heb altijd goede ervaringen met CT gehad.

Niet zozeer als feedback, maar dit zijn wel zaken waar mensen op de hoogte van moeten zijn. Ook omdat het vanuit Comic Toys akelig stil is de laatste tijd.
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Bombshell
Powermaster

Berichtdoor Bombshell » 20 Mar 2015, 18:39

Lees net op FB Transformers Collectors Benelux (Dutch version) dat CT niet meer is.
Dit word gemeld door ene Jody Spoor (onbekend voor mij ) en ene Maurice Wolbert ( ook onbekend voor mij) geeft hier meer info over.
Gezien deze informatie niet direct van CT komt moeten we maar afwachten of dit echt het geval is.
Heb persoonlijk nooit problemen met CT gehad dus zou jammer zijn als het zo is.
Wel opvallend is de stortvloed van slecht feedback die ik op FB voorbij zie komen over late leveringen, slecht contact, enz.
Begint op een soap te lijken, erg jammer dit.
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

ElekTriC
Powermaster

Berichtdoor ElekTriC » 20 Mar 2015, 20:44

ik zie dat bericht niet staan aangezien de hele topic daarover er niet meer op staat bij tf collectors benelux dutch version
Afbeelding

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 21 Mar 2015, 01:03

Beste mensen,

Ik kan niet voor Ivan spreken, maar ik kan me voorstellen dat hij zijn handen vol heeft aan Dutch Comic Con en ComicToys op een laag pitje heeft staan. Ik kan me voorstellen dat hij DCC nu even prioriteit geeft om dat een succes te laten zijn en dat hij de draad in april weer oppakt met Comic toys. Liever een ding goed dan twee dingen half. Ik mag ervan uitgaan dat Ivan zo professioneel is. Het zou wel fijn zijn als hij iets hoopgevends naar zijn klanten laat horen en dat hij op z'n minst na DCC zijn zaken en financiën regelt, want Silence = Death in deze business. Zijn goede naam en credibility staat onder druk, so he needs to get his priorities straight.

DCC is een ambitieus project en ik kan me voorstellen dat de druk enorm hoog is om het een succes te laten worden. De verwachtingen zijn toren hoog. Het is een bijna onmogelijke taak om aan alle verwachtingen te voldoen en om er commercieel een succes van te maken. En alles ligt onder een vergrootglas bij de o zo kritische fanbase en conculega's.

Ik vermoed dat het succes van DCC gelinkt is aan de toekomst van Comic Toys: is DCC een financieel succes, dan kunnen de "schuldenaars" van Comic toys betaald worden en is Comic Toys levensvatbaar. Als DCC faalt, dan is Comic Toys over en kunnen de klanten hoogst waarschijnlijk naar hun centen fluiten, omdat er dan een faillisement aangevraagd gaat worden. Dus alle reden om DCC te bezoeken en het een succes te laten zijn.

Ik ga ervan uit dat Comic Toys in april weer gaat draaien en alle openstaande orders de deur uit gaan. Als dat inderdaad gebeurt, dan mag Andy Rose zich de ogen uit de kop schamen omdat hij een conculega zo zwart heeft gemaakt. Dat hij publiekelijk zo'n statement maakt een week voor DCC, op het hoogtepunt van de privé problemen van Ivan, is gewoon een gore natrap geven en is niet professioneel.

DCC gaat een succes worden, omdat wij er een succes van gaan maken. We willen allemaal zo'n groots opgezette en epische conventie in Nederland, menige fanboy en girl droomt ervan. Ik wil dat het een succes is en ik ga er zeker een leuke dag van maken. Ik laat mijn stemming niet verknallen door een paar doemdenkers en ik werk zeker niet mee aan een self fullfilling prophecy van falen. Niemand wint als er paniek uitbreekt en mensen "van de trein springen". We all got to make it work.

Heb geduld mensen en laat je niet opfokken door de statement van een persoon, die een concurrent is van Comic toys. Om zo groot te worden als Comic Toys moet je helaas onderweg wel wat "vijanden" maken, en die vijanden zien je graag falen. Maar wat nu jammer is, is dat hij, onder andere door de radiostilte, ook vrienden aan het verliezen is, en dat is nergens voor nodig.

Concluderend kan ik alleen dit zeggen:
The hype about the statement is gonna backfire on Kapow and that's a waste too!
Laatst gewijzigd door Gigatron op 25 Mar 2015, 09:50, 2 keer totaal gewijzigd.
That's mr. Megatron to you

Bombshell
Powermaster

Berichtdoor Bombshell » 21 Mar 2015, 07:08

Als CT stil moet liggen omdat al de tijd in DCC gaat zitten is er dan geen sprake van te veel hooi op je vork nemen???
Snap dat DCC een hele onderneming is maar er zijn klanten van CT die als sinds november 2014 op hun spullen wachten.
Als die tot april dit jaar moeten wachten kan ik me zo maar voorstellen dat ze het daar niet eens mee zijn.
Dit had dan vanuit CT vooraf beter gecommuniceerd moeten worden, en radiostilte help daar ook niet bij.

Verder vind ik het jammer dat al de privé zaken van Ivan er bij gehaald moeten worden.
Vind het allemaal er lullig voor hem maar ik zit persoonlijk niet op die info te wachten.

Wat betreft Kapow, zou niet weten waarom dit zou moeten backfire op hun.
Modder gooien is niet netjes maar ik moet SU gelijk geven dat dit (op het privé gedeelte na) wel info is waar je als koper van wil weten.

Hopelijk word DCC een groot succes en laat het niet een al te groot litteken achter op CT en DCC.
Dit zou jammer zijn.
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 21 Mar 2015, 10:32

Wat betreft het backfire-en: door dit soort dingen te delen wordt Andy Rose er niet sympathieker op. Zijn publieke statement is een dick move. Als je een probleem met iemand hebt, dan vertel je dat aan die persoon onder vier ogen. Iemand die zo openlijk haatdragend is en mensen publiekelijk vernedert als ze al in het nauw zitten, daar wil ik geen zaken meer mee doen. Als hij zo is naar een conculega, hoe is hij dan naar zijn klanten of andere mensen als dingen niet gaan zoals hij dat wil? Stel dat hij een geschil heeft met jou, en je bent bona fide of staat bekend als betrouwbaar, zou jij het dan leuk vinden als hij je publiekelijk neerhaalt en voor schut zet?

De toy collectors wereld is niet groot, we delen een gezamenlijke liefde en de meeste mensen zijn vrienden of bevriend. We hebben geen "bommetjes" nodig, want daar leiden we als groep allemaal onder. Als er in dat kleine wereldje stennis wordt geschopt door enkele destructieve of malafide individuen, dan is het aan ons om orde op zaken te stellen, mensen op hun gedrag aan te spreken en je te distantieren van dat soort figuren. Het is zelfbescherming en om te voorkomen dat dat soort individuen de collectorswereld kapot maken of verzieken. De shit list heb ik niet voor niks gemaakt: die is er voor onze zelfbescherming en om de rotte appels buiten te houden.

Dat Ivan niets laat horen is niet handig. Ik geef hem nog het voordeel van de twijfel, want hij heeft bij mij en heel wat klanten credit opgebouwd. But time is running out. De grens is voor velen bereikt. Als hij zou zeggen dat hij met DCC te veel hooi op zijn vork heeft genomen, dat hij met zijn privé problemen het bijna niet aankan en daardoor CT op een laag pitje moet zetten, er alles aan gaat doen om in april, dus na DCC, zijn zaken op orde te stellen en zijn excuses daarvoor aan de klanten en verkopers zou aanbieden, dan vergeef ik hem dat...maar dat moet hij dan wel zeggen! Het is voor Ivan een leermoment: eerder aangeven dat er problemen zijn en dat er vertraging is, want dan kan je er nog wat aan doen. Niet wachten tot het bijna te laat is en je er misschien niets meer aan kan doen.

Zo lang hij niets zegt, krijgen de geruchten en het statement van Andy Rose meer validiteit. Andy zit te stoken, maar Ivan moet dit ontkrachten en hem de mond snoeren.
Ik zou het een verlies vinden voor de collectorswereld als Comictoys valt.
That's mr. Megatron to you

Terug naar “Feedback”