Meerdere hobbies? Ja, dat kan! Welke hebben jullie?

Open 24/7 met gratis drankjes (uit eigen koelkast).
Sunstorm
Moderator
Moderator

Meerdere hobbies? Ja, dat kan! Welke hebben jullie?

Berichtdoor Sunstorm » 04 Jan 2016, 21:31

In deze tijd met zoveel cartoons, films en comics en andere formats komt het vaker voor dat TF verzamelaars er meerdere (grote) hobbies op na hebben. Dit topic is bedoeld om te posten wat jij nog meer verzameld dan Transformers. Waarom ben je ermee begonnen en hoe combineer je dat met het verzamelen van Transformers. Your story. En foto's, altijd goed! ;)
Wie weet hoeveel mensen hetzelfde verzamelen? En dat zijn er echt meer dan je denkt. ;)

My story:
Ik begon in 2004 niet alleen met TF's verzamelen maar ook gelijk LEGO. Dat is nu beperkt tot Star Wars, Modular Buildings en City en Creator sets die bij de buildings passen. Beetje Super Heroes, LOTR erbij. Bouwen is leuk, een display in elkaar zetten nog leuker.

Een alltime pasie zijn Marvel comics en stripboeken. Vroeger van Junior Press en tegenwoordig in voornamelijk US hardcover vorm of anders tradepaperbacks.

Redelijk nieuw: Hot Toys en Sideshow Collectibles 1/6 scale figures van Star Wars en Marvel. I.c.m. wat Sideshow statues (Premium format en Dinosauria).

Niet altijd even goed te combineren met Transformers budget, maar lijsten maken voor 3/4 jaar helpt wel een beetje.
Zo, dat was dat. ;)

Your story: steek maar van wal!
Afbeelding

wilcosu35
Targetmaster

Re: Meerdere hobbies? Ja, dat kan! Welke hebben jullie?

Berichtdoor wilcosu35 » 05 Jan 2016, 05:14

Ik ben de afgelopen jaren behoorlijk aan het inkrimpen geweest, maar ik blijf verzamelen met europese strips, engelse star wars boeken, super sentai DX mecha en masterpiece transformers.
Ik ben ook van plan me te gaan bemoeien met de Lego modular buildings :) Die zijn wel heel gaaf.
'Met grijze worst, lekker warm, formaat afgeschoten kinderarm.
Wordt in Utrecht zeer terecht, al eeuwenlang het brood belegd'

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 05 Jan 2016, 14:42

Lego UCS Star Wars sets, Lego Technic super/test cars, wat vintage Star Wars zo af en toe, beetje gamen, modeltreinen, munten, eigenlijk teveel om op te noemen. Aankopen staat op een laag pitje, maar er komt nog steeds zo nu en dan iets bij. Heb sinds 2 jaar ook weer het plezier terug gevonden in het handelen in Transformers op beurzen. Altijd leuk om anderen blij te maken met wat bij mij niet meer past of waar ik geen interesse meer in heb.
Afbeelding

Ramjet
Autobot Car

Berichtdoor Ramjet » 06 Jan 2016, 19:59

Ik lees graag Marvel comics, ik heb dan ook al aardig wat boeken, losse issues, tpb en HC. Tot nu toe Marvel Zombies helemaal compleet up to date met het nieuwste spul (weet niet voor hoe lang nog :D).

Speel graag marvelheroes2015 en daar heb ik ook aardig wat kostuums en dingen voor een aantal van mijn main characters (al zij het digitaal).

Hier zitten een aantal vette stem-acteurs zoals Fred Tatasciore voor Hulk (Avengers EMH/Assemble) en Juggernaut.

Een kleine verzameling van Marvel Select, Legends (return of), Universe, Infinite Series. Marvel films- en animatieseries op DVD/Blu Ray en US import Marvel Entertainment + Madhouse collab. Anime.

Verder nog wat random dingen zoals Realworks mini pvc-statues en een hele hoop Gashapon (mini figuurtjes) van DBZ, Play arts Kai en Sota figuren van verschillende series. :cool:
"Sooner or later, those humans will devise a substance that can be converted into an energon substitute "

Niv3k
Newsguy
Newsguy

Berichtdoor Niv3k » 07 Jan 2016, 21:02

Naast Transformers heb ik aardig wat games voor de PS1/2/3/4, Bionicles, een aantal Star Wars figuren (3.75 inch) en een random Pop! hier en daar :')

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 08 Jan 2016, 10:16

Naast Transformers heb ik ook nog een aardige Star Wars collectie.
Een redelijk aantal vintage poppetjes en vehicles (ook met de originele verpakking), Veel 3 3/4 poppetjes na 1995 (99,9% MOSC, o.a. Power of the force, OTC, Saga Collection, Vintage Collection, maar dan alleen de Original Trilogy figuren, favorieten van episode I, II en III en nu ook VII) en reissues voertuigen van de Original Trilogy. Ik heb ook Lego Star Wars, MISB, maar dan alleen de sets van de Original Trilogy en favorieten van de andere episodes.
That's mr. Megatron to you

soundwavedestron
Autobot Car

Berichtdoor soundwavedestron » 08 Jan 2016, 16:36

Naast transformers (collectie is serieus uitgedund), verzamel ik nog saint seiya myth cloths. Lego verzameling ben ik aan het verkopen en comics.
Ik heb een abbo op verschillende new 52 reeksen, op chew en invincible.
Ik game ook nog graag.
Niet altijd even gemakkelijk om een evenwicht te zoeken in wat zet ik waar en koop ik wanneer :-)
Afbeelding
If at first you don't succeed, lower your standards

Terug naar “Het Clubhuis”