Het tv series topic

Open 24/7 met gratis drankjes (uit eigen koelkast).
iDarkDesign
Targetmaster

Re: Het tv series topic

Berichtdoor iDarkDesign » 03 Jan 2014, 12:50

Extra's, Sherlock, Homeland, Big Bang Theory, Tenga Toppa Gurren Lagann, Community.

iDD
Afbeelding

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 03 Jan 2014, 17:33

iDarkDesign schreef:Extra's, Sherlock, Homeland, Big Bang Theory, Tenga Toppa Gurren Lagann, Community.

iDD

Sherlock en Community zijn allebei deze week begonnen met nieuwe seizoenen :banaan:
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Smokescreen
Seeker

Berichtdoor Smokescreen » 10 Jan 2014, 13:18

Community is ook erg leuk. Die paintball afleveringen vind ik nog echt het gaafste.

Bijna klaar met seizoen 2 van Breaking Bad. Vind het toch wel een hele gave serie. Na aankoop van de blurays. Seizoen 1 weer opnieuw bekeken en nu bijna klaar met 2. Erg Sterk.

De relatie tussen Walt en Pinkman is echt heel goed neergezet. Karakters zijn ook goed gedaan, alleen Skyler en met name haar zus vind ik soms best wel irritant soms
Afbeelding

kinyo2z
Targetmaster

Berichtdoor kinyo2z » 10 Jan 2014, 13:22

Smokescreen schreef:Community is ook erg leuk. Die paintball afleveringen vind ik nog echt het gaafste.

Bijna klaar met seizoen 2 van Breaking Bad. Vind het toch wel een hele gave serie. Na aankoop van de blurays. Seizoen 1 weer opnieuw bekeken en nu bijna klaar met 2. Erg Sterk.

De relatie tussen Walt en Pinkman is echt heel goed neergezet. Karakters zijn ook goed gedaan, alleen Skyler en met name haar zus vind ik soms best wel irritant soms

Ben het met je eens over Breaking Bad. Heb gister seizoen 2 af gekeken en ben echt benieuwd wat de andere 3 seizoenen gaan doen!
Afbeelding`

wilcosu35
Targetmaster

Berichtdoor wilcosu35 » 12 Jan 2014, 13:05

leuk natuurlijk al die tv-series, maar ik maak me een beetje zorgen, vanwege het nieuws van een paar dagen geleden dat er nu ook mogelijk een downloadverbod in nederland gaat komen, opgelegd door de EU.
'Met grijze worst, lekker warm, formaat afgeschoten kinderarm.
Wordt in Utrecht zeer terecht, al eeuwenlang het brood belegd'

Skin-NL
Seeker

Berichtdoor Skin-NL » 18 Jan 2014, 17:53

Banshee!!! Is echt een aanrader super sierie!!!
Afbeelding
“ Trypticon cannot be stopped! Nothing can stand in my way! ”

ElekTriC
Powermaster

Berichtdoor ElekTriC » 18 Jan 2014, 20:11

wilcosu35 schreef:leuk natuurlijk al die tv-series, maar ik maak me een beetje zorgen, vanwege het nieuws van een paar dagen geleden dat er nu ook mogelijk een downloadverbod in nederland gaat komen, opgelegd door de EU.

En hoe willen ze dat dan tegen houden?
Afbeelding

Niv3k
Newsguy
Newsguy

Berichtdoor Niv3k » 18 Jan 2014, 20:33

ElekTriC schreef:
wilcosu35 schreef:leuk natuurlijk al die tv-series, maar ik maak me een beetje zorgen, vanwege het nieuws van een paar dagen geleden dat er nu ook mogelijk een downloadverbod in nederland gaat komen, opgelegd door de EU.

Dat gaat ze echt nooit lukken :D

wilcosu35
Targetmaster

Berichtdoor wilcosu35 » 19 Jan 2014, 07:35

ElekTriC schreef:

ik neem aan, door je internet in de gaten te houden, boetes uit te delen en te dreigen met afsluiting
'Met grijze worst, lekker warm, formaat afgeschoten kinderarm.
Wordt in Utrecht zeer terecht, al eeuwenlang het brood belegd'

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 19 Jan 2014, 11:04

het zou brein ook een grotere stok geven om mee te slaan, particulieren gaan dan ook risico lopen

in Amerika zijn er ook al kleine peer to peer gebruikers voor het gerecht gedaagd door grote maatschappijen

Bombshell
Powermaster

Berichtdoor Bombshell » 19 Jan 2014, 13:29

Is downloaden te controleren als je extern programma gebruikt zoals een youtube downloader?
Afbeelding

SHOW NO MERCY!

Niv3k
Newsguy
Newsguy

Berichtdoor Niv3k » 20 Jan 2014, 18:59

Volgens mij kunnen ze alles controleren.

ElekTriC
Powermaster

Berichtdoor ElekTriC » 20 Jan 2014, 20:05

YouTube downloader is iets anders dan torrent of nieuwsgroepen
Afbeelding

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 22 Jan 2014, 13:16

Wist je dat een gedeelte van onze internationale bedrijfsvoering in Nederland, mogelijk is omdat hier de privacy hoog in het vaandel staat? Door die internationale bedrijvigheid kunnen exploitanten continu verbeteren, waardoor we in de wereldtop staan qua verbinding. Downloadverboden, betekend controleren van mensen, betekend doei doei internationale bedrijven.

Dit weet de regering ook. Zodra de EU met een downloadverbod komt, dan veegt Nederland zijn reet ermee af, of riskeert een groot economisch verlies.

Trouwens, dit is net als het hele Hennepgelul. De EU verbiedt Mariuana en Nederland doogt het. EU heeft geen jurespudentie hier op dat gebied. En dat geld ook voor internetverkeer.

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 22 Jan 2014, 13:28

gerrutcamaro schreef:het zou brein ook een grotere stok geven om mee te slaan, particulieren gaan dan ook risico lopen

in Amerika zijn er ook al kleine peer to peer gebruikers voor het gerecht gedaagd door grote maatschappijen

En wat blijkt uit studie van de EU zelf? http://www.bbc.co.uk/news/technology-21856720

Piraterij heft geen invloed op de verkoop van muziek.

HBO over piraterij: http://motherboard.vice.com/blog/why-hb ... -show-ever

Piraterij zorgt voor populariteit en verkoop.

En in de USA is het laatste word er ook nog niet over gezegd: http://rt.com/usa/ip-address-online-piracy-judge-990/

De rechter meldt: "IP adress is geen bewijs voor een illegale download, omdat men via Wifi ook je IP kunnen gebruiken". Mensen kunnen dus weer rustig downloaden met mate. Einde verhaal in zicht.

Dus waarom zou je in vredesnaam aan een downloadverbod beginnen???

Terug naar “Het Clubhuis”