Het blijheids topic!

Open 24/7 met gratis drankjes (uit eigen koelkast).
Skin-NL
Seeker

Re: Het blijheids topic!

Berichtdoor Skin-NL » 13 Jan 2013, 15:21

Wat ik tussen neus en lippen heb gehoord bij mij op de schietvereniging is dat je wel een verlof moet hebben voor het airsoft gebeuren, maar 100% zeker weten doe ik niet.
Afbeelding
“ Trypticon cannot be stopped! Nothing can stand in my way! ”

Dennis
Seeker

Berichtdoor Dennis » 14 Jan 2013, 11:54

Nou,

na mijn slecht nieuws berichten van de laatste tijd toch ook wat goeie berichten. Maar toch eerst even slecht beginnen..

Eind november ben ik in het ziekenhuis terecht gekomen met k*****. Totaal niet verwacht, en aanzien komen.. En ben er ook erg door geschrokken.., Ondertussen is mijn relatie defenitief over en afgesloten en heeft mijn ex alweer een kleine 2 maanden een nieuwe vriend (collega van haar)

Nou allemaal kut klote en weet ik hoe je het wil noemen.. Maar gelukkig niet meer het einde van de wereld! Iig zo zie ik het niet meer..

Met veel pijn en moeite de afgelopen tijd mijn draai proberen te vinden.. En gelukkig, na een korte tijd weer wat positieve dingen op mijn pad tegen gekomen. Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik gezond ben, mijn bloed is weer goed, en ik mag weer normaal verder met mijn leven. Wel moet ik onder toezicht blijven. Dus eens per maand bloed af laten tappen, en eens per maand naar de oncoloog. Dit ivm kans op terugkeer of uitzaaiingen.

Ook gaat het prive allemaal wat beter.. Kan mijn ex naast me neer leggen, en zie de toekomst weer wat positiever in. Ben rustig aan het rondkijken waar ik wil gaan wonen, ga ik kopen, huren enz. We zijn bezig met makelaars om ons eigen huis te verkopen, en mijn auto gaat nu ook echt de verkoop in. Ben weer wat nieuwe en oude hobbies op aan het pakken, en bouw zo langzaam maar zeker weer een eigen leven op! Een leuke dame erbij zou leuk zijn.. Maar die kom ik vanzelf wel tegen op mijn pad! :)

Maar goed, nieuwe hobbies oppakken? Ja.. Ik wil me weer wat gaan concentreren op Transformers. Niet meer zo uitgebreid als jaren geleden.. Maar op kleine lijnen. Dus de Masterpiece lijnen, en misschien toch de Binaltechs weer en spinoff series. Maar dat is nog even kijken.
Eerst zorgen dat hier alles weer op de rails is, zeker financieel! En dan gaan we maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn!

Dit wilde ik toch even melden. Zijn er mensen die toch dieper in willen gaan op t bovenstaande. Dan toch graag via PM oid.

Groeten dennis
Afbeelding

Sometimes nightmares are all that remain of our visions of the truth

cybermoon_on_the_run
Junkion Leader

Berichtdoor cybermoon_on_the_run » 14 Jan 2013, 14:21

Dennis schreef:Nou,

na mijn slecht nieuws berichten van de laatste tijd toch ook wat goeie berichten. Maar toch eerst even slecht beginnen..

Eind november ben ik in het ziekenhuis terecht gekomen met k*****. Totaal niet verwacht, en aanzien komen.. En ben er ook erg door geschrokken.., Ondertussen is mijn relatie defenitief over en afgesloten en heeft mijn ex alweer een kleine 2 maanden een nieuwe vriend (collega van haar)

Nou allemaal kut klote en weet ik hoe je het wil noemen.. Maar gelukkig niet meer het einde van de wereld! Iig zo zie ik het niet meer..

Met veel pijn en moeite de afgelopen tijd mijn draai proberen te vinden.. En gelukkig, na een korte tijd weer wat positieve dingen op mijn pad tegen gekomen. Ik heb vorige week te horen gekregen dat ik gezond ben, mijn bloed is weer goed, en ik mag weer normaal verder met mijn leven. Wel moet ik onder toezicht blijven. Dus eens per maand bloed af laten tappen, en eens per maand naar de oncoloog. Dit ivm kans op terugkeer of uitzaaiingen.

Ook gaat het prive allemaal wat beter.. Kan mijn ex naast me neer leggen, en zie de toekomst weer wat positiever in. Ben rustig aan het rondkijken waar ik wil gaan wonen, ga ik kopen, huren enz. We zijn bezig met makelaars om ons eigen huis te verkopen, en mijn auto gaat nu ook echt de verkoop in. Ben weer wat nieuwe en oude hobbies op aan het pakken, en bouw zo langzaam maar zeker weer een eigen leven op! Een leuke dame erbij zou leuk zijn.. Maar die kom ik vanzelf wel tegen op mijn pad! :)

Maar goed, nieuwe hobbies oppakken? Ja.. Ik wil me weer wat gaan concentreren op Transformers. Niet meer zo uitgebreid als jaren geleden.. Maar op kleine lijnen. Dus de Masterpiece lijnen, en misschien toch de Binaltechs weer en spinoff series. Maar dat is nog even kijken.
Eerst zorgen dat hier alles weer op de rails is, zeker financieel! En dan gaan we maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn!

Dit wilde ik toch even melden. Zijn er mensen die toch dieper in willen gaan op t bovenstaande. Dan toch graag via PM oid.

Groeten dennis

Sterkte man, dit is wel behoorlijk schrikken.
Mijn vriendin heeft het vlak voor de kerst uitgemaakt maar ik zit gelukkig in een huur hok waar ik al in woonde voordat zij kwam.
Nieuwe vriendin zoeken is kut, punt! Moet inderdaad op je pad komen.
Ik hoop en wens dat je je gehele leven schoon blijft van die toch meestal vernielende ziekte want dat wensen we niemand toe,
helaas heb ik dat ook van dichtbij meegemaakt en ik vermoed wel meerdere hier.
Terug komen op oude hobby's, ik had 5 a 600 Transformers ooit, verkocht, nieuwe auto, en ik ook ben terug gevallen op alleen Masterpieces en bevalt me zeer goed.
Goede keuze dus, en niet zo VEEL ruimte in nemend als vroeger zullen we maar zeggen alhoewel ik nog steeds kan genieten als ik bij andere kasten vol ziet staan.
Doet altijd wel een klein beetje zeer maar ik had een goede reden vind ik.
Ik ben nog steeds bezig Binaltechs te lozen om zo meer ruimte te creeeren in mijn hobby kamer die op dit moment leeg is gehaald.
(ik ben aan het verbouwen dat is weer mijn manier van dingen in me hoofd afhandelen)

Aan het end.
Heel veel sterkte en vooruitgang, want dat willen we allemaal.
Afbeelding

i am the rebel of them all!!!

Keiharde Transformers geilheid!
Rell Dell inc.
I create Stop motions with Transformers !!!

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 14 Jan 2013, 16:50

voor het zoeken van een vriendin kan ik datingsites van harte aanbevelen, het klinkt een beetje fout, maar het werkt prima :P

ik ben wel benieuwd naar wat voor cancer je had, lijkt me erg hard op zo'n leeftijd (& vooral, hoe herkende je het?)

wilcosu35
Targetmaster

Berichtdoor wilcosu35 » 14 Jan 2013, 17:08

kolere dennis, dat is wel een hoop zeg. sterkte gozer
'Met grijze worst, lekker warm, formaat afgeschoten kinderarm.
Wordt in Utrecht zeer terecht, al eeuwenlang het brood belegd'

Dennis
Seeker

Berichtdoor Dennis » 14 Jan 2013, 17:16

Bedankt. Ik kom er gewoon weer bovenop. Voel me nu weer goed op meerdere vlakken. Soms is t ff doorbijten.. Maar besef me dat ik er uiteindelijk als een beter en sterker persoon uit kom. Dus dat is gewoon goed. Alleen vervelend is het wel!

Groeten Dennis
Afbeelding

Sometimes nightmares are all that remain of our visions of the truth

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 14 Jan 2013, 20:16

@Dennis: Ik lees dit stuk nu pas. Heftig! :shock:
Goed dat je nu weer gezond bent verklaard, al blijf je onder toezicht.
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 15 Jan 2013, 20:17

Dat was even schrikken. Ik wens je veel sterkte in het herstel, en alle uitdagingen in het normale leven die je nu op je pad vindt. Ook ik heb de ziekte in de familie van dichtbij mee mogen maken de afgelopen jaren. Wordt je niet vrolijk van.

De censuur op het woord? Er zijn helaas altijd mensen (ook op dit forum in een ver verleden) die het woord gebruiken als schuttingtaal, dat wil ik voorkomen.
Afbeelding

Skin-NL
Seeker

Berichtdoor Skin-NL » 15 Jan 2013, 20:40

Hoeveel pech kan je in het leven hebben!!!!Heelveel sterkte!!!
Afbeelding

Wheelie
Powermaster

Berichtdoor Wheelie » 15 Jan 2013, 23:25

Goed om te horen dat je het allemaal weer positief inziet. :mrgreen:
Look on the bright side...atleast they didn't bring that sawed off nerd Rumble along.

Starscream,you fool!!!

Skin-NL
Seeker

Berichtdoor Skin-NL » 22 Jan 2013, 20:43

Om even terug te komen op het airsoft verhaal.

Hoorde gisteren bij mij op de schietvereniging dat in princiepe iedereen een airsoft wapen mag hebben mits :
Je een verklaring omtrent gedrag (VOG) hebt en lid word bij een airsoft vereniging. Als je al verlof houder bent dan moet je alleen lid worden van een airsoft vereniging.

En ik hoorde dat ze bij ons in het mooie enschede :mrgreen: bezig zijn met een super mooie accomodatie, dus ik ga zekers lid worden :-)

gr
Afbeelding

Wheelie
Powermaster

Berichtdoor Wheelie » 22 Jan 2013, 22:42

Skin-NL schreef:Om even terug te komen op het airsoft verhaal.

Hoorde gisteren bij mij op de schietvereniging dat in princiepe iedereen een airsoft wapen mag hebben mits :
Je een verklaring omtrent gedrag (VOG) hebt en lid word bij een airsoft vereniging. Als je al verlof houder bent dan moet je alleen lid worden van een airsoft vereniging.

En ik hoorde dat ze bij ons in het mooie enschede :mrgreen: bezig zijn met een super mooie accomodatie, dus ik ga zekers lid worden :-)

gr

Kijk,dat is goed nieuws.
Ik zit zelf in Edam op een vereniging en heb dus ook alleen maar een airsoft lidmaatschap nodig. :mrgreen:
Look on the bright side...atleast they didn't bring that sawed off nerd Rumble along.

Starscream,you fool!!!

kinyo2z
Targetmaster

Berichtdoor kinyo2z » 25 Jan 2013, 17:12

Vandaag was het zover, ik mocht men rijexamen afleggen. En ik ben geslaagd! :mrgreen:
Direct rijbewijs aangevraagd en donderdag waarschijnlijk ophalen!
En nu veel ervaring opdoen, Onze 2.0 Qashqai rijdt heel wat sportiever dan mijn rijlesauto, een Polo Bluemotion 1.2 (of de Audi A3 1.9 TDI waar ik eerst in reed)
Afbeelding`

Skin-NL
Seeker

Berichtdoor Skin-NL » 25 Jan 2013, 18:24

Gefeliciteerd kerel!!!
Afbeelding

wilcosu35
Targetmaster

Berichtdoor wilcosu35 » 25 Jan 2013, 18:45

gefeliciteerd :)
'Met grijze worst, lekker warm, formaat afgeschoten kinderarm.
Wordt in Utrecht zeer terecht, al eeuwenlang het brood belegd'

Terug naar “Het Clubhuis”