Moderating forums.

Open 24/7 met gratis drankjes (uit eigen koelkast).
HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Moderating forums.

Berichtdoor HellSpawn » 06 Jun 2010, 11:34

Ik dump het even hier, geen idee waar het ergens anders beter zou staan.

Ik neem totdat de mods van sommige forumsecties weer online zijn het hele TF handel (sales/trade, wanted en feedback), Non TF (het clubhuis en dergelijke) en TF overig onder mijn hoede. Ik zag net dat al in geen tijden meer in het handels gedeelte en een deel van non-tf gemod was, dus ben even bezig geweest met vanalles en nog wat verwijderen. Zijn niet van die extreem zware forums om te onderhouden, maar iemand moet het toch doen. Zijn er vragen/problemen/opmerkingen dan ben ik via email of pm natruurlijk makkelijk te bereiken.

Let op± TF sales heeft een kleine regelverandering, omdat ik in bepaalde topics 30/60 foto´s tegen kwam die het laden verschrikkelijk vertraagde. Liever meer overzichtsfoto´s, en detailfoto´s even opvragen aan verkoper. Om alles leesbaar te houden voor mensen met een tragere internetverbinding, of mobile web.
Afbeelding

Argus
Universal Dominator

Re: Moderating forums.

Berichtdoor Argus » 06 Jun 2010, 11:36

linkjes zijn geen probleem toch?

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 08 Jun 2010, 17:27

Nee, linkjes zijn nooit een probleem. Ging mij een beetje om de grote hoeveelheid foto's die er soms zijn. Ik was aan het opschonen en kon 5 minuten wachten totdat een bepaalde verkooptopic geladen was. Dat was de trigger voor een ietwat radicaal besluit.
Afbeelding

Mixmaster
Seeker

Berichtdoor Mixmaster » 28 Jun 2010, 23:26

Tijd voor een andere verbinding, nooit last van :D

Probleem zit niet in het aantal foto's, het is de resolutie. Als je een aantal foto's met een grote resolutie hebt staan duurt het inderdaad langer.
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 29 Jun 2010, 18:41

Dan zal dat het geweest zijn. Ik heb het standaard KPN internet plus bellen pakket.
Afbeelding

Terug naar “Het Clubhuis”