F.A.C.T.S. 2014 - 18&19 oktober 2014 - Flanders Expo Gent BE

mrfacts
Wheelie

F.A.C.T.S. 2014 - 18&19 oktober 2014 - Flanders Expo Gent BE

Berichtdoor mrfacts » 18 Aug 2014, 11:19

F.A.C.T.S is dé pop culture beurs bij uitstek voor de Benelux, waar het top segment van comics, anime & manga, sci-fi, film, TV, en gaming industries aanwezig is.

In 2013 vierde F.A.C.T.S. zijn 20ste verjaardag met maar liefst 31.000 bezoekers. De 24ste editie van F.A.C.T.S. zal plaatsvinden op 18 en 19 oktober in Flanders Expo, België en het is weer een editie om naar uit te kijken.

Dit jaar zullen we over maar liefst 3 zalen beschikken met een totale oppervlakte van 28.000m², dit om de talrijke bezoekers te ontvangen. Dit jaar verwachten we maar liefst meer dan 200 handelaars (waaronder handelaars die Transformers speelgoed verkopen), 20 internationale tekenaars, meer dan 50 getalenteerde lokale artiesten en schrijvers en enkele mooie namen uit de filmwereld oa Christopher Judge (Stargate) en Sylvester McCoy (Doctor Who, The Hobbit). Al deze namen vindt u op deze pagina http://www.facts.be/nl/gasten/ . En de komende 2 maanden wordt de lijst verder aangevuld met tekenaars en acteurs/actrices.

Voor meer info over de beurs, zie onze site : http://www.facts.be

Tickets worden binnenkort aangebonden op de site. De goedkoopste tickets kosten slechts 11€ indien men ze online koopt of 9€ indien men verkleed komt want
F.A.C.T.S. is één van de weinige grote beurzen in het genre waar een korting voorzien is wanneer je verkleedt komt.

Alle laatste nieuwtjes en weetjes lees je op onze Facebook pagina :

https://www.facebook.com/factsconvention

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

Sunstorm
Moderator
Moderator

Re: F.A.C.T.S. 2014 - 18&19 oktober 2014 - Flanders Expo Gen

Berichtdoor Sunstorm » 19 Aug 2014, 18:45

Ik heb er maar even een sticky van gemaakt. Prima dat jullie dit zelf op de fora plaatsen. Want er zijn hier wel een aantal mensen naar F.A.C.T.S. geweest. ;)

Deze editie wil ik wel graag bijwonen.
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 20 Aug 2014, 13:10

Ik hoop dat de extra zaal er voor zorgt dat de andere 2 zalen minder druk zijn. Vorig jaar moest ik me nog net niet met mijn ellebogen een weg banen door de mensenmassa. En er zijn altijd idioten die een praatgroep midden in het looppad beginnen en dan nog geïrriteerd zijn als mensen tegen ze aanlopen omdat er simpelweg geen ruimte is om ze te ontwijken.

Maar goed, de planning is dat ik er bij ben dit jaar.
Afbeelding

Michel_Beckers
Headmaster

Berichtdoor Michel_Beckers » 21 Aug 2014, 09:33

ik ben er nog nooit geweest, misschien wel es leuk om te gaan kijken, ff kijken hoe ik met de planning zit in die periode. 5 oktober is ook al CONS, daar ga ik zeker naar toe
Afbeelding

Wheelie
Powermaster

Berichtdoor Wheelie » 21 Aug 2014, 19:08

Toch maar eens kijken of ik dit jaar kan bijwonen.
Elk jaar hoor ik hier zoveel goede dingen over. :mrgreen:
Look on the bright side...atleast they didn't bring that sawed off nerd Rumble along.

Starscream,you fool!!!

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 21 Aug 2014, 19:30

Michel_Beckers schreef:ik ben er nog nooit geweest, misschien wel es leuk om te gaan kijken, ff kijken hoe ik met de planning zit in die periode. 5 oktober is ook al CONS, daar ga ik zeker naar toe

Dan gaan het dus mogelijk 3 Limburgers worden die er naar toe gaan. ;)

Wheelie schreef:Toch maar eens kijken of ik dit jaar kan bijwonen.
Elk jaar hoor ik hier zoveel goede dingen over. :mrgreen:
Voor alles met comics, TV series en movies ben je daar op de goede plek. ;)
Afbeelding

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 04 Okt 2014, 15:31

Waarschijnlijk ga ik zaterdag. Mis ik wel de Prinses :(

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 04 Okt 2014, 19:43

Aan de andere kant: ik hoorde vorig jaar van Jeremy Blake op de verzameljaarbeurs dat Mark Hamill €120 per handtekening vroeg op een Star Wars conventie. Jermey heeft toen zijn foto's gepakt en is bij die SW conventie naar huis gegaan. Geen idee wat Carrie Fisher vraagt, maar ik denk niet dat het goedkoop zal zijn. Een handtekening op een mooie foto van Princess Leia is wel de bom natuurlijk. :cool:
Afbeelding

mrfacts
Wheelie

Berichtdoor mrfacts » 15 Okt 2014, 18:27

Een handtekening van Carrie Fisher zal 50€ kosten. Dat is minder dan in Essen, Londen en andere festivals :cool:

Het zal storm lopen voor haar dus is een verwittigd man er 2 waard. Ziehier het uurrooster:
http://www.facts.be/nl/schedule/

Er zijn nog steeds tickets online beschikbaar. En bovendien krijgt u er een gratis tram ticket bij voor de heen&terug rit Gent-Sint Pieters en Fanders Expo. Gewoon je ticket tonen als je de tram instapt
http://www.facts.be/tickets/

www.facts.be

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 17 Okt 2014, 11:55

Ik ga na het zien van de prijzen voor een krabbeltje van Carrie Fisher toch voor de zaterdag. Geef liever die €50 uit aan een (paar) mooi(e) item(s) voor een van mijn collecties dan aan een foto met een krabbeltje.
Afbeelding

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 18 Okt 2014, 19:17

Ik ga gewoon op de zondag. Een handtekening hoef ik niet, en die prijzen kon je toch al verwachten. De line-up blijft gewoon het meest interessant, al ga ik meer voor de sfeer en items die te koop zijn. ;)
Afbeelding

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 22 Okt 2014, 20:45

Oproep aan alle forumleden en bezoekers van FACTS!

(graag doorsturen naar andere fora).

Ik zoek Nederlanders die afgelopen zondag rond 10.00 uur op de E-17 tussen Antwerpen en Gent ter hoogte van het Knooppunt Destelbergen zijn aangehouden door de Wegpolitie Oost-Vlaanderen op verdenking van te hard rijden. De bestuurders werden vervolgens door de politie bedreigd door hun de keuze te geven om direct 70 euro te betalen, of anders werd hun auto in beslag genomen. De politie heeft vervolgens intimidatie en geweld gebruikt tegen de bestuurders, die verhaal probeerden te halen en de politie vroegen om bewijs van de overtreding. De politie heeft dit in alle gevallen niet overlegd en daarmee is het opleggen van een boete onwettig. De politie hebben de (mensen)rechten van de bestuurders aan hun laars gelapt en zijn daarmee in overtreding. Mijn vermoeden is dat de Politie het vooral ook gemunt had op Nederlandse bezoekers van FACTS (want veel geld op zak en makkelijk doelwit).

Heb je deze ervaring ook? Schroom niet om je ervaring naar mij te mailen!

Aan een andere bestuurder is door de Hoofdofficier van de politie van verkeerspost Gentbrugge toegegeven dat de actie specifiek was gericht op Nederlanders. Op de vraag van de bestuurder waarom alleen Nederlanders aan de kant werden gezet, was het antwoord van de hoofdofficier "dat dit zo ging in België". Dat kan natuurlijk niet, en zeker niet in een modern EU-land als België.

Ik ben met een andere bestuurder een casus aan het opbouwen om dit onder de aandacht te brengen van de politiek en de media. Wij zoeken zo veel mogelijk gedupeerden die bereid zijn een getuigenverklaringen af te leggen over deze wanpraktijken van de Wegpolitie Oost-Vlaanderen. Deze kan je naar mij sturen op het onderstaande email adres. Ik raad sowieso iedere gedupeerde aan een klacht in te dienen bij Comite P, een extern controleorgaan op de Belgische politie http://www.comitep.be/nl/index.asp

Sta op tegen onrecht en help ons voorkomen dat anderen gedupeerd worden door de pestpraktijken van dit soort bullebakken.

Veel dank!

Jeroen Elshof (yeroun@hotmail.com)
That's mr. Megatron to you

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 23 Okt 2014, 11:49

Gekopieerd naar Facebook. Collectible Freaks Benelux, Vintage 80's toys en Facts zelf.
Afbeelding

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 23 Okt 2014, 11:56

:thumbup:

Dank je wel HellSpawn!
That's mr. Megatron to you

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 23 Okt 2014, 16:26

Je zag zeker een Porsche en wou ff inhalen ;)

Terug naar “Verzamelbeursen/Meetings”