zal er een mooi plaatsje naast prime voor regelen

HellSpawn schreef:De ******** Tegen de tijd dat wij hier eindelijk de 3e Biker sister krijgen (Amerikaanse release begin 2010) draait de 3e Transformers film al in de bioscoop.
Digilaut schreef:Tering wat duurt het lang jongens..volgens mij zijn de releases nog slechter geregeld dan bij Animated..of hebben de winkeliers gewoon geen zin in Transformers meer? Misschien niet zo heel slecht, volgens mij heeft deze film veel minder media aandacht gekregen, dus de kinders zullen er misschien niet zo hard voor rennen...
Digilaut schreef:Tering wat duurt het lang jongens..volgens mij zijn de releases nog slechter geregeld dan bij Animated..of hebben de winkeliers gewoon geen zin in Transformers meer? Misschien niet zo heel slecht, volgens mij heeft deze film veel minder media aandacht gekregen, dus de kinders zullen er misschien niet zo hard voor rennen...
Dan te bedenken dat ze al bij wat..wave 5 of 6 in Amerika zijn..ok, weliswaar onofficieel maar je kunt ze gewoon in de winkels vinden..ik kan niet eens een Skids vinden.
GI Joe wordt wel overal groots ingeslagen..
ElekTriC schreef:skywarp/shockwave zijn paar keer gespot bij een V&D maar ik dacht niet bij een bart smit of dergelijk.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast