Transformers releases Nederland

SideswipeG1
Targetmaster

Re: Transformers releases Nederland

Berichtdoor SideswipeG1 » 30 Jun 2009, 17:07

Laat jetfire maar komen :mrgreen:
zal er een mooi plaatsje naast prime voor regelen :cool:
Afbeelding

Bastiaan
Wheelie

Berichtdoor Bastiaan » 16 Jul 2009, 12:44

Als je de release data bekijkt op de forbidden planet website, lijkt het er op dat in de UK de deluxes van wave 3 er eerder zullen zijn als de voyagers/ leader van wave 2.
Dus misschien dat we hier ook eerder scout scalpel, Ravage en Mudflap moeten gaan zoeken ipv The Fallen en Leader Jetfire.

ElekTriC
Powermaster

Berichtdoor ElekTriC » 16 Jul 2009, 12:50

maar das wel UK hé :)
Afbeelding

Wheelie
Powermaster

Berichtdoor Wheelie » 17 Jul 2009, 04:47

Als het eerst maar eens zo ver is....
Look on the bright side...atleast they didn't bring that sawed off nerd Rumble along.

Starscream,you fool!!!

Digilaut
Autobot Car

Berichtdoor Digilaut » 05 Aug 2009, 20:51

Tering wat duurt het lang jongens..volgens mij zijn de releases nog slechter geregeld dan bij Animated..of hebben de winkeliers gewoon geen zin in Transformers meer? Misschien niet zo heel slecht, volgens mij heeft deze film veel minder media aandacht gekregen, dus de kinders zullen er misschien niet zo hard voor rennen...

Dan te bedenken dat ze al bij wat..wave 5 of 6 in Amerika zijn..ok, weliswaar onofficieel maar je kunt ze gewoon in de winkels vinden..ik kan niet eens een Skids vinden.

GI Joe wordt wel overal groots ingeslagen.. :evil:

ElekTriC
Powermaster

Berichtdoor ElekTriC » 05 Aug 2009, 21:02

ben skids ook maar 1x tegen gekomen. ben zo blij dat ik hem mee genomen heb.. heb nu alleen nog maar een mudflap nodig :D anders is skids zo alleen :(
Afbeelding

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 05 Aug 2009, 21:02

hasbro zijn eigen schuld, tfs is "niet belangrijk genoeg" maar ook "nederland is niet belangrijk genoeg"

als ze mij kunnen vertellen wanneer een wave beschikbaar komt (ook al is het een paar dagen van tevoren) zou ik al tientallen cases meer kunnen gebruiken, meer als 100 case per jaar :P

mudflap is volgende wave geloof ik, nog een paar maandjes geduld :roll:

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 05 Aug 2009, 21:29

De ******** Tegen de tijd dat wij hier eindelijk de 3e Biker sister krijgen (Amerikaanse release begin 2010) draait de 3e Transformers film al in de bioscoop. :s
Afbeelding

Digilaut
Autobot Car

Berichtdoor Digilaut » 05 Aug 2009, 21:37

HellSpawn schreef:De ******** Tegen de tijd dat wij hier eindelijk de 3e Biker sister krijgen (Amerikaanse release begin 2010) draait de 3e Transformers film al in de bioscoop. :s

Je denkt dat we die uberhaubt gaan krijgen? Ik gok dat ze ergens halverwege de waves gewoon stoppen met de lijn in Nederland, zoals altijd :P
Heb met de eerste filmbots weinig problemen gehad..voornamelijk dingen als Amerikaanse store exclusives over internet gekocht, de rest kon ik wel leuk vinden in de winkels..

Met Animated was het echt janken met de pet op..ben blij dat ik bijna alles van die lijn over internet gehaald heb, anders had ik nu nog geen 10% van wat ik er van heb. Ziet er naar uit dat ik voor ROTF maar weer hetzelfde moet gaan doen..haalt wel beetje de lol van het winkelen eruit!

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 05 Aug 2009, 21:52

ik denk dat gewoon alles uiteindelijk beschikbaar komt, alleen is een beetje geduld nodig :P

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 05 Aug 2009, 22:51

Digilaut schreef:Tering wat duurt het lang jongens..volgens mij zijn de releases nog slechter geregeld dan bij Animated..of hebben de winkeliers gewoon geen zin in Transformers meer? Misschien niet zo heel slecht, volgens mij heeft deze film veel minder media aandacht gekregen, dus de kinders zullen er misschien niet zo hard voor rennen...

Wat denk je wel niet van Universe deluxe wave 1!!!!!1111een :roll:

Bij Movie 1 leek het iig een stuk sneller te gaan, of iig, er lag *iets* in de winkel. Uiteindelijk hebben we zelfs een paar Premiums gekregen, dus zowat heel de Deluxe lijn.
Animated sloeg wave 4 deluxe over om vervolgens een half jaar later in een handje vol winkels wave 5 deluxe te verkopen :o En dan hebben we het nog niet eens over de Voyagers, die na Blitzwing eigenlijk stopte (Skywarp en Shockwave waren volgens mij wel ergens gespot.. maarja) en Leader Magnus die een half jaar te laat in de uitverkoop verschijnt :P
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

ElekTriC
Powermaster

Berichtdoor ElekTriC » 05 Aug 2009, 23:03

skywarp/shockwave zijn paar keer gespot bij een V&D maar ik dacht niet bij een bart smit of dergelijk.
Afbeelding

kinyo2z
Targetmaster

Berichtdoor kinyo2z » 06 Aug 2009, 09:23

De betere of leukere bots worden hiet meestal overgeslagen. :cry:
En over skids: Ik zag hem laatst liggen bij de blokker in ede. Jammer dat ik en geen geld voor had.
Ik denk dat we die (nieuwe) animated helemaal niet meer in nederland zien verschijnen
Afbeelding`

Argus
Universal Dominator

Berichtdoor Argus » 10 Aug 2009, 12:50

Digilaut schreef:Tering wat duurt het lang jongens..volgens mij zijn de releases nog slechter geregeld dan bij Animated..of hebben de winkeliers gewoon geen zin in Transformers meer? Misschien niet zo heel slecht, volgens mij heeft deze film veel minder media aandacht gekregen, dus de kinders zullen er misschien niet zo hard voor rennen...

Dan te bedenken dat ze al bij wat..wave 5 of 6 in Amerika zijn..ok, weliswaar onofficieel maar je kunt ze gewoon in de winkels vinden..ik kan niet eens een Skids vinden.

GI Joe wordt wel overal groots ingeslagen.. :evil:

Ik zoek nog steeds en Soundwave...
En ja, GI Joe wordt overal om voor mij niet duidelijke reden WEL flink neergezet. Alle winkels in deze regio hebben geen restocks lijkt het

Argus
Universal Dominator

Berichtdoor Argus » 10 Aug 2009, 12:52

ElekTriC schreef:skywarp/shockwave zijn paar keer gespot bij een V&D maar ik dacht niet bij een bart smit of dergelijk.

Ik heb ze ook bij de top 1 gezien

Terug naar “Sightings”