Gigatron schreef:Ik krijg het idee dat er niet veel vintage te vinden is, of kom je er gewoon niet in de buurt?
En je beste haul was in Hiroshima?
Niet alleen duur maar ook niet altijd compleet.

Gigatron schreef:Ik krijg het idee dat er niet veel vintage te vinden is, of kom je er gewoon niet in de buurt?
En je beste haul was in Hiroshima?
Fire schreef:
Owkee...deze topic is leeft al![]()
Fire schreef:
Welke wijken heb ik bezocht?
Nearest Station: Nakano
Vraag naar Broadway Mall/Mandarake(A op de kaart) en je bent er. (anders print de kaart uit)
Fire schreef:Location: Akihabara, Tokyo
Nearest Station: Akihabara
Straat Chuo Dori is de straat! Zoek naar de SEGA hall en je zit op de goede plek. Loop richting de MacDonalds.
Ik ben o.a. 3 winkels tegengekomen; Mandarake & 2 anderen waarvan ik de naam niet weet.
Een van de 2 zit precies tegenover een klein metro station. Hier heb ik de Altenity Prime RED gehaald. (collectie compleet)
ALLLEEN; hij accepteert geen credit card, alleen cash. Als je gaat inkopen hou hier rekening mee.
Fire schreef: Extra info over Japan;
* Mocht je alleen reizen in de provincie Tokyo kun je beter een Suica pas aanschaffen.
Dit is de OV chipkaart in Japan alleen werkt het daar uiteraard zonder problemen![]()
Je kunt de kaart ook inleveren en dan krijg je het resterend bedrag in geld terug.
* Want me opvalt is dat ze best veel MIB verkopen. Als MISB collector kan dit soms problemen opleveren zoals
bij de Alternity Prime RED. Daar had ik 2x MIB gevonden en eindelijk een MISB alleen betaal je er wel voor![]()
KIJK DUS GOED UIT WAT JE KOOPT!!! En wordt niet verblind door de Transformers zoals ik![]()
Fire schreef:Leuke bezoekplekjes naast Transformers winkels?
* Tokyo:
Ginza Shopping
Fire schreef:* Kyoto
- Oude paleis complex (kan de naam niet opkomen)
Dat verklaart een hoop!!SixShot schreef:Omdat het standaard service is in japan, dat al je aankopen toonbaar gemaakt worden, lees ze worden open gemaakt op het moment dat je betaald hebt... Zodat je kan zien wat je gekocht hebt compleet is o.a.
Daarom kom je MISB zo weinig tegen in japan.![]()
Sunstorm schreef:Dat verklaart een hoop!!SixShot schreef:Omdat het standaard service is in japan, dat al je aankopen toonbaar gemaakt worden, lees ze worden open gemaakt op het moment dat je betaald hebt... Zodat je kan zien wat je gekocht hebt compleet is o.a.
Daarom kom je MISB zo weinig tegen in japan.![]()
![]()
Het ziekenhuis moet dan wel vlakbij in de buurt zijn?!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten