TF's bij Toychamp
Re: TF's bij Toychamp
Hilversum: Sunstreaker, Prowl en Octane/Tankor. Helaas nog geen ultra's. Zodra iemand die gespot heeft hier plaatsten aub? Ga ik nog een keertje terug.....
- SideswipeG1
- Targetmaster
ik zoek nog een sunstreaker en sideswipe van die serie maar om naar hilversum af te reizen zonder auto is voor mij niets
miss ff verder kijken

miss ff verder kijken
Ik ben daar vanuit Leiden met de auto heen gegaan. Hilversum ligt niet zo heel ver bij Utrecht vandaan. Denk dat het als Archonia ze niet heeft toch de goedkoopste oplossing is om ze te verkrijgen.
Toychamp Hilversum heeft nu ROTF
Ik zag alle deluxes, scouts, minis en Voyagers staan. Er lag ook een Leader Class ROTF Prime, maar wat daarmee is gebeurt staat in een ander topic.
Deluxes waren daar dacht ik 15,99, Voyagers 29,99, scouts 9,99, en minis 4 euro dacht ik. Mijn leader prime kostte me 60 euro.
Ik zag alle deluxes, scouts, minis en Voyagers staan. Er lag ook een Leader Class ROTF Prime, maar wat daarmee is gebeurt staat in een ander topic.

Deluxes waren daar dacht ik 15,99, Voyagers 29,99, scouts 9,99, en minis 4 euro dacht ik. Mijn leader prime kostte me 60 euro.
- Smokescreen
- Seeker
Toychamp Zwolle, had ook ROTF legends, scouts, deluxes en voyagers. geen leaders
wilde sideswipe meenemen, maar had bij beide exemplaren veel paintfouten.
dus maar stad ingegaan, maar daar was helemaal niks
wilde sideswipe meenemen, maar had bij beide exemplaren veel paintfouten.
dus maar stad ingegaan, maar daar was helemaal niks

Bij Toychamp Hilversum schrok ik me een hoedje afgelopen middag. Het leek in vergelijking met vorig jaar oktober wel alsof er een bom ontploft was. Er waren hele grote lege stukken in de winkel, zelfs lege schappen. Alles was door elkaar gemikt, niets stond meer op de plek waar het jaren gestaan heeft.
Ook het aanbod viel vies tegen. Veel Animated tegen normale prijzen, veel Transformers the Movie. Zag leader Prime en Megs voor €50. Ze zijn pas 2 hele jaren verkrijgbaar. Zelfs Ultimate Bumblebee was nog normaal voorradig. Niet in wat ik begrepen heb de allernieuwste ROTF versie die gaat komen. Kostte 89 euro. Is een stuk beter dan 2 jaar geleden, maar denk dat ik die op TFW2005 goedkoper kan halen inclusief verzenden. Zag er ook Ultra Animated Prime staan, was iets van €50 euro dacht ik. Kan ook duurder zijn geweest, prijsjes kloppen niet altijd met wat er in de computer staat. ROTF waren ze ongeveer bij met wat nu normaal verkrijgbaar is in de speelgoedwinkel om de hoek. Niets nieuws.
Ik ging daar altijd heen omdat zij een van de zeer weinigen waren in Nederland die nieuw spul vroeg in de winkels hadden. Maar dat is helaas verleden tijd.
Ook het aanbod viel vies tegen. Veel Animated tegen normale prijzen, veel Transformers the Movie. Zag leader Prime en Megs voor €50. Ze zijn pas 2 hele jaren verkrijgbaar. Zelfs Ultimate Bumblebee was nog normaal voorradig. Niet in wat ik begrepen heb de allernieuwste ROTF versie die gaat komen. Kostte 89 euro. Is een stuk beter dan 2 jaar geleden, maar denk dat ik die op TFW2005 goedkoper kan halen inclusief verzenden. Zag er ook Ultra Animated Prime staan, was iets van €50 euro dacht ik. Kan ook duurder zijn geweest, prijsjes kloppen niet altijd met wat er in de computer staat. ROTF waren ze ongeveer bij met wat nu normaal verkrijgbaar is in de speelgoedwinkel om de hoek. Niets nieuws.
Ik ging daar altijd heen omdat zij een van de zeer weinigen waren in Nederland die nieuw spul vroeg in de winkels hadden. Maar dat is helaas verleden tijd.
Vorige maand weer eens wezen kijken in Hilversum. Niets nieuws onder de zon. Ze hebben nog steeds Ultimate Bee voor 80, de allergrootste Animated Prime die je maar kan wensen voor 40. De rest zijn ze gewoon bij met ROTF. Animated is nog steeds niet goedkoop, op die Prime kolos na.
Voor de liefhebbers: ROTF Devastator is daar nog steeds voorradig.
Voor de liefhebbers: ROTF Devastator is daar nog steeds voorradig.
- Supreme Unicron
- Blendtron
- gerrutcamaro
- Powermaster
- Supreme Unicron
- Blendtron
gerrutcamaro schreef:alleen in belgië?
Ik kom bij die folder via de NL site, dus ik neem aan ook in Nederland
30 euro voor een ROTF Leader Optimus en/of Megatron?!?!?! SOLD!
That's mr. Megatron to you
- gerrutcamaro
- Powermaster
Supreme Unicron schreef:gerrutcamaro schreef:alleen in belgië?
Ik kom bij die folder via de NL site, dus ik neem aan ook in Nederland
ja, maar er staat vrij duidelijk onder dat de prijzen alleen gelden in belgië, ik zou dus eerst even bellen voor je voor niks naar hilversum/zwolle rijdt

Tsja, klopt het ook voor ons in NL, dan wil ik dat graag weten. Hilversum en een ROTF Jetfire is idd SOLD!
Roosendaal heeft heel wat ROTF Leader Optimus Primes voor 30 euro en er stonden nog wat ROTF Devastators voor 70 euro. Megatron is er niet meer.
That's mr. Megatron to you
Ik moet straks in de buurt van Utrecht zijn. Lijkt me dat een kleine trip naar Hilversum iets verderop gerechtvaardigd is.