TF's bij Toychamp

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Re: TF's bij Toychamp

Berichtdoor HellSpawn » 02 Apr 2010, 21:28

Goed, in Hilversum is die actie ook. Wel heel erg veel Primes, geen Megatrons en bij navraag zijn de Jetfires niet eens gekomen! Waste of time, as usual de laatste 2 jaar.

Waren nog wel 2 grote ROTF Devvi's voor €70 per stuk.
Afbeelding

DrScalpel
Micromaster

Berichtdoor DrScalpel » 13 Aug 2010, 15:15

In Roosendaal naast de gebruikelijke Transformers (en zoals in deze thread al eerder aangegeven goedkope Leader Primes) ook een Animated Starscream gezien, en een Fast Actian Battler Ramjet. Eerste keer dat ik die zag, dus misschien de moeite van het vermelden waard.

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 29 Okt 2010, 10:12

Het gaat snel, wave 3 PCC 5-packs liggen al bij de ToyChamp:

http://www.btfa.info/Forum/viewtopic.php?p=49093#49093
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Argus
Universal Dominator

Berichtdoor Argus » 29 Okt 2010, 22:59

nu wave 1 nog eens ergens....

Long Haul
Minibot

Berichtdoor Long Haul » 04 Nov 2010, 22:02

Woensdagmiddag in Arkel heb ik nog een ultimate Bumblebee gespot voor 90 euro en een ROTF Devastator die ergens hoog weggestopt lag voor ik dacht of 70 of 80 euro

Verder eeb heleboel ROTF voyagers Optimus prime, Mixmaster, Stratosphere en Megatron voor 25 euro. Animated voyager megatron en Bulkhead waren rond de 20 geloof ik.

Verder the HFTD Bulmblebee, Ravage en Ironhide voor 15 euro, De ROTF Deluxes Bumblebee, mudflap en soundwave en anderen waren daar 16 euro.

HFTD scouts Hubcab en anderen waarvan ik de name even kwijt ben waren daar 10 euro. De legends ROTF waren er og in overvloed voor 3,50 euro. Voornamelijk Bumblebees

En dan hebben we nog ROTF leader class Optimus Prime voor 40 euro en Animated Optimus Prime als ''roll out'' óf zoiets dergelijks voor 25 euro

en laatst but not least de PCC: 2 packs kosten daar rond de 13 euro en de 5-packs 25 euro.

kortom erg veel gespot ondanks de drukte bestaande uit ouders die met de kinders gingen kijken wat ze voor Sinterklaas gingen vragen met als resultaat huilende kinderen en boze papa's en mama's :lol:

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 07 Nov 2010, 11:42

Het bekende verhaal dus. Je ziet het ieder jaar opnieuw in november en december. Heb geen kids, maar zou ze nooit meenemen op sint inkopen doen. Ze zien vanzelf wel wat ze krijgen in december. Scheelt een hoop frustraties tijdens het inkopen, als de ettertjes er niet bij zijn.
Afbeelding

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 07 Nov 2010, 11:48

HellSpawn schreef:Het bekende verhaal dus. Je ziet het ieder jaar opnieuw in november en december. Heb geen kids, maar zou ze nooit meenemen op sint inkopen doen. Ze zien vanzelf wel wat ze krijgen in december. Scheelt een hoop frustraties tijdens het inkopen, als de ettertjes er niet bij zijn.

Ehm, en waar zou je ze dan laten?? Ik heb kinderen en ik ga geen babysitter regelen om inkopen voor de sint te doen ;)

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 07 Nov 2010, 12:19

Je hoeft niet altijd samen alles te kopen, je kan ook spullen halen als de kid(s) op de BSO, basisschool of kleuterschool zijn. Het is vroeger mijn ouders ook gelukt, zelfs met een bedrijf naast de deur dat constant aandacht nodig heeft. Voor ieder probleem een oplossing.
Afbeelding

Yig
Targetmaster

Berichtdoor Yig » 07 Nov 2010, 18:18

HellSpawn schreef:Je hoeft niet altijd samen alles te kopen, je kan ook spullen halen als de kid(s) op de BSO, basisschool of kleuterschool zijn. Het is vroeger mijn ouders ook gelukt, zelfs met een bedrijf naast de deur dat constant aandacht nodig heeft. Voor ieder probleem een oplossing.

Yup, maar daar zit hem het verschil. Ik vind het geen probleem om met mijn dochter naar de speelgoedwinkel te gaan ;)

Het liefst wil ik ook dat ze haar eigen keuze maakt daarbinnen. Is beter voor haar ontwikkeling als ze hun eigen keuze leren maken.

Maar goed, genoeg offtopic voor een dag

Snoe
Seeker

Berichtdoor Snoe » 17 Dec 2011, 00:38

De Ark playset staat bij de Toychamp Eindhoven voor 14,99 euro en er staat nog één Ultimate Optimus voor 49,99 euro. De ander heeft de kerstman meegenomen voor mij.
Afbeelding

Gigatron
Targetmaster

Berichtdoor Gigatron » 17 Dec 2011, 21:34

@ Snoe WTF?
That's mr. Megatron to you

Snoe
Seeker

Berichtdoor Snoe » 17 Dec 2011, 22:48

Dat dacht ik dus ook.
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 10 Jan 2012, 18:30

Ga je speciaal voor de uitverkoop naar Hilversum, is die toko dicht. Of het alleen vandaag is of definitief geen idee. Helemaal niets voor mij dus. Geen Ultimate Prime...... :-(

Edit: op de website staat die winkel niet meer in hun lijst van filialen. Definitief gesloten, dus ik zal meer dan een uur moeten rijden wil ik ooit nog in zo'n winkel komen. :@

Als er mensen uit het zuiden van het land eerdaags nog bij zo'n winkel komen: ik wil graag een Ultimate Optimus hebben. Tegen uitverkoop winkelprijs plus verzenden.
Afbeelding

iDarkDesign
Targetmaster

Berichtdoor iDarkDesign » 10 Jan 2012, 22:42

Als iemand die Ark playset voor €15 + verzendkosten zou willen oppikken zou ik dat ook helemaal top vinden! Was dit weekend ook in Hilversum en ook ik stond voor dichte deuren.

iDD
Afbeelding

Argus
Universal Dominator

Berichtdoor Argus » 13 Jan 2012, 10:31

Zijn die prijzen voor de hele keten dan?

Terug naar “Sightings”