Transformers Knock-offs topic

Alle Transformers onderwerpen die niet in de andere forums horen.
MarkAsRead
Wheelie

Re: Transformers Knock-offs topic

Berichtdoor MarkAsRead » 09 Nov 2012, 09:51

Iemand een idee welke versie van Shockwave dit is?
Heb hem gekocht voor een prikkie als Fan Made Shockwave.

Mocht hij meer waard zijn dan 10 euro dan gaat de zaag er niet in. ;)

Afbeelding

Oh de Vagina van Arcee is volgens mij niet het goede antwoord...
Afbeelding

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 09 Nov 2012, 11:22

ik denk dat dit de custom verneukt versie is :lol:

Viewfinder
Minibot

Berichtdoor Viewfinder » 17 Jan 2013, 02:13

gerrutcamaro schreef:ik denk dat dit de custom verneukt versie is :lol:

:lol:

Smokescreen
Seeker

Berichtdoor Smokescreen » 25 Sep 2013, 23:10

Ik vroeg me af of iemand hier wat kan vertellen over de kwaliteit van de KO MP sideswipe en de KO MP Red Alert

Ik begin die MP steeds aantrekkelijker te vinden, begint toch weer te kriebelen. Maar ik heb ook weer niet zoveel geld ter bestedrn. Dus dacht misschien is dit wel een leuk alternatief.
Afbeelding

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 26 Sep 2013, 08:00

op CONS heeft iemand hem voor mij getransformeerd, hij zit vrij strak in elkaar, de wielen lopen een beetje aan in de wielkasten maar ik heb een gebruikte takara staan en die heeft dat ook bij de achterwielen, verder kunnen ze niet spellen op de achterkant, is het logootje wat minder en volgens mij was er een verschil qua hoofd maar daar weet ik het fijne niet van

Smokescreen
Seeker

Berichtdoor Smokescreen » 26 Sep 2013, 16:49

Bedankt. dus eigenlijk is er weinig verschil. Op die kleine dingen na dan.

maar qua kwaliteit zijn de MPs goed te doen? niet dat ze door losse joints in elkaar zakken? ofzo?
Afbeelding

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 26 Sep 2013, 19:35

gerrutcamaro schreef:op CONS heeft iemand hem voor mij getransformeerd, hij zit vrij strak in elkaar, de wielen lopen een beetje aan in de wielkasten maar ik heb een gebruikte takara staan en die heeft dat ook bij de achterwielen, verder kunnen ze niet spellen op de achterkant, is het logootje wat minder en volgens mij was er een verschil qua hoofd maar daar weet ik het fijne niet van

Het hoofd van KO MP Lambor is van de MP Tigertracks mold. ;)

@Patrice: Bij de pre-order prijzen een paar maanden voordat een de MP uitkomt, kun je uitgaan van ca. 80 euro voor een Autobot Car MP. Als je er later bij bent is dat een paar tientjes meer. Dit even ter referentie. ;)
Nog niet van elke MP is een KO uitgebracht. ;)
Afbeelding

Smokescreen
Seeker

Berichtdoor Smokescreen » 26 Sep 2013, 22:05

thanks. Het zijn met name de Sideswipe en Red Alert (deze wil ik eigenlijk best graag) MPs die ik als KO zou kunnen halen. Aangezien ik veels te laat ben met deze. Lijkt me dit een goede optie. Bluestreak en natuurlijk Smokescreen komen origineel en ik denk dat ik voor Prowl ook al beetje te laat ben. Was ff kijken wat mijn opties waren. Als de KOs goede kwaliteit zijn en de prijs is gunstig is dit zeker interessant.
Afbeelding

BuddyJoe
Micromaster

Berichtdoor BuddyJoe » 27 Sep 2013, 17:27

Smokescreen schreef:thanks. Het zijn met name de Sideswipe en Red Alert (deze wil ik eigenlijk best graag) MPs die ik als KO zou kunnen halen. Aangezien ik veels te laat ben met deze. Lijkt me dit een goede optie. Bluestreak en natuurlijk Smokescreen komen origineel en ik denk dat ik voor Prowl ook al beetje te laat ben. Was ff kijken wat mijn opties waren. Als de KOs goede kwaliteit zijn en de prijs is gunstig is dit zeker interessant.

Deze auction vond ik op eBay voor je als je Sideswipe wilt binnenhalen om te zien hoe ze zijn voor een goede prijs.
http://www.ebay.nl/itm/130967332214?ssP ... 1423.l2649

29,29 zonder verzendkosten, productiekosten voor hen i.t.t. deze verkoopprijs blijft een mooie winst voor hen volgens mij

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 27 Sep 2013, 17:46

Smokescreen schreef:Bedankt. dus eigenlijk is er weinig verschil. Op die kleine dingen na dan.

maar qua kwaliteit zijn de MPs goed te doen? niet dat ze door losse joints in elkaar zakken? ofzo?

hij zit qua clips eerder te strak in elkaar als te los, geen losse joints bij mijn demo iig

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 27 Sep 2013, 18:56

Smokescreen schreef:thanks. Het zijn met name de Sideswipe en Red Alert (deze wil ik eigenlijk best graag) MPs die ik als KO zou kunnen halen. Aangezien ik veels te laat ben met deze. Lijkt me dit een goede optie. Bluestreak en natuurlijk Smokescreen komen origineel en ik denk dat ik voor Prowl ook al beetje te laat ben. Was ff kijken wat mijn opties waren. Als de KOs goede kwaliteit zijn en de prijs is gunstig is dit zeker interessant.
Voor Prowl ben je er nog op tijd bij, die is pas gereleased. En de Reissue van MP Lambor komt er nog aan in november. Wie weet volgt er nog een van Alert... ;)
Afbeelding

Smokescreen
Seeker

Berichtdoor Smokescreen » 28 Sep 2013, 13:34

@BuddyJoe. bedankt voor de link. Prijs is idd mooi. maar zijn feedback is me te laag.

Ik heb Prowl niet gepreordered. dus ik weet niet hoe lastig het gaat zijn om hem nog ergens te krijgen. Hoop dat bepaalde verkopers hem nog gaan krijgen. Ik hou de sites iig goed in de gaten.

bedankt voor de hulp!
Afbeelding

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 29 Sep 2013, 10:51

ik heb daar nog een order voor uitstaan, maar ik wacht op de bevestiging

Smokescreen
Seeker

Berichtdoor Smokescreen » 29 Sep 2013, 12:08

Ben Benieuwd. Zou mooi zijn.

staat trouwens een KO MP Red Alert op marktplaats. Gaat nog best voor een aardig prijsje weg zo te zien.
Afbeelding

Curly0Mess
Micromaster

Berichtdoor Curly0Mess » 29 Sep 2013, 16:38

Smokescreen schreef:Ben Benieuwd. Zou mooi zijn.

staat trouwens een KO MP Red Alert op marktplaats. Gaat nog best voor een aardig prijsje weg zo te zien.

Bedoel je deze? http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr

Ik twijfel of het wel of geen KO is. De verkoper vermeld het in ieder geval niet, en hij verkoopt ook andere (wel legitieme) producten dus krijgt hij voorlopig het voordeel van de twijfel. Mocht het wel een KO zijn en hij verkoopt 'm als origineel, dan kan hij wat mij betreft een stomp op z'n neus krijgen.

Afijn, gisteren heb ik KO Red Alert zelf binnen gekregen en vergeleken met m'n originele MP Sideswipe. Voor het geld (+/- 30 euro op eBay) is het geen miskoop, maar als je de beide figuren vergelijkt merk je wel dat de originele veel beter in elkaar zit. Alles klikt wat lekkerder en de meeste joints voelen wat steviger aan. Toch, het plastic en de verf op de KO zijn van prima kwaliteit op de woorden "Lamborthri" en "Cantach" na. Voor de prijzen waarmee de originele op het moment van de hand gaan zou ik geen Red Alert aanschaffen, dus ik heb geen spijt. Gelukkig is het verschil wel duidelijk als je beide figuren in de hand hebt, maar zo online zijn ze moeilijk te onderscheiden.

Prowl heb ik wel in de pre-order staan en ik moet wel eerlijk zeggen dat het toevoegen van een KO m'n Masterpiece opstelling wat minder glans geeft, maar ach. Mocht ik 'm in de toekomst nog kwijt willen, kan ik 'm altijd weer verkopen. Uiteraard wel met vermelding dat het een KO betreft.

Terug naar “Transformers Overig”