Transformers Knock-offs topic

Alle Transformers onderwerpen die niet in de andere forums horen.
Yig
Targetmaster

Re: Transformers Knock-offs topic

Berichtdoor Yig » 03 Okt 2013, 08:17

iDarkDesign schreef:Van alle recente Takara releases stond er een paar weken terug NIETS in de schappen. Takara produceert voor de Japanse markt en daar zijn ze niet te vinden. Prowl nu waarschijnlijk wel een paar weken maar daarna ook niet meer.

iDD

Ik heb af en toe contact met iemand die bij Mandarake werkt. Die verteld mij dat het per vestiging verschilt. Bij sommigen is alles binnen no time weg en bij een ander liggen ze maar.

Voor een release, zoals Prowl, is het natuurlijk wel logisch dat het in de grote gebieden, waar relatief meer liefhebbers zitten, het heel hard kan gaan. Maar er staan in sommige vestigingen gewoon nog MP Red Alerts en eerste uitgave MP Sideswipes

iDarkDesign
Targetmaster

Berichtdoor iDarkDesign » 03 Okt 2013, 21:40

Mandarake is een reseller en koopt alleen 2e hands in. Zijn stelling klopt dus wel Normale retail zoals Yodobashi Camera, BIC Camera, TRU, Kidsland en softmap (en in zekere mate Yellow Submarine is waar je de nieuwe toys per pallet kan kopen. 2x in de maand (meestal de 15e en rond de 30e) komen de nieuwe toys uit en zijn dan meteen met 10 a 15% korting te koop om voorraad te shiften. Een week later gaat de normale prijs er op en daarna is het gauw uitverkocht. Dan liggen ze meestal al bij de 2e hands shops als Mandarake en Asobit of Hobbyoff. In de eerste weken na een release is een collector's gerichte toy nog prima overal te vinden, maar na een paar maanden moet je er echt tegenaan lopen. Daarom is de 2e hands markt zo gigantisch daar. Er wordt bijvoorbeeld ook zeer veel geadverteerd met Toys waar ze op zoek naar zijn. Dus die een reseller graag wil inkopen. Vaak met prijzen er bij.

iDD
Afbeelding

Argus
Universal Dominator

Berichtdoor Argus » 04 Okt 2013, 15:02

iDarkDesign schreef:Japanse verpakking is niet voor internationale markt. Mag het nog zo lijken; bedrijfstechnisch is dat gewoon niet zo.

iDD

Toch zijn de asia releases gewoon in japanse verpakking voor MP's.

Argus
Universal Dominator

Berichtdoor Argus » 11 Okt 2013, 09:46

Chinees en Japans voor Prowl. Boven HK, onder JP.

Afbeelding

iDarkDesign
Targetmaster

Berichtdoor iDarkDesign » 11 Okt 2013, 11:17

Dikke vaag!

iDD
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 11 Okt 2013, 22:44

Ik heb met mijn duffe kop geen foto's gemaakt. Maar in China zag ik KO's van de movie trilogie leader Bumblebee, DotM Ultimate Optimus Prime, leader Ironhide en voyager Megatron. Allemaal in dozen formaat grote Samsonite koffer! Ik vermoed dat ze minimaal de helft groter waren dan de normale Transformers leader class. Prijzen stonden er niet op, ik zag ze in een klein manga/anime en toys winkeltje in Shanghai.
Afbeelding

Smokescreen
Seeker

Berichtdoor Smokescreen » 30 Okt 2013, 21:02

Aangezien ik iets geleden vroeg naar de KOs van Red Alert en Sideswipe en ik inmiddels ze toch besloten heb te halen. Even mijn mening.

Ik heb besloten om voor de KOs te gaan, mede vanwege de prijs en ik altijd nog de keuze had om later voor een origineel te gaan.

Ik moet zeggen dat ik best te spreken ben over de kwaliteit. Met name Swipe zit lekker strak in zijn joints. Is erg weinig mis mee. Red Alert is wat slapper dan Swipe, maar ook hier vind het best wel goede kwaliteit. Helaas wel wat minpuntjes. Zoals de helm. maar volgens mij zit er een stuk plastic in de weg waardoor de helm terugschuift. Maar eens goed naar kijken, misschien kan ik het weg schuren.

De logo en naamverandering storen me niet zo heel erg. En ik kijk niet echt anders naar ze omdat het KOs zijn. Ik zie het meer als een mooie afbeeldingen van zijn G1 Karakter, niet echt als Toy.

overall ben ik er wel tevreden mee. Maar vanaf nu komen er wel alleen nog originele MPs (hoewel? misschien een extra KO Smokescreen, mocht die er komen, voor naast de originele)
Afbeelding

crazymind29
Minibot

Berichtdoor crazymind29 » 30 Jun 2014, 16:47

na aanleiding van een onderwerp die ik nu niet meer terug kan vinden,het ging in ieder geval over ko human alliance bumblebee,tevens heb ik hier ook de movie oversized ko optimus.

de Ko HAB ,werd geadverteerd als origineel toen ik ze(2) binnenkreeg dacht ik wtf is dit,op de doos stond TRANSFROEMERS en ze zaten in een soort koffertje met een display,
nah een klacht ingedient te hebben(op ebay) kreeg ik me geld terug ,ik hoefde de TRANSFROEMERS niet terug te sturen^^(geen waarde dus!!)

Knock off optimus en bumblebee(midden,rechts) naast de originele HAB,masterpiece B,ultimate bumblebee.
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

orignele HAB(sealed)
Afbeelding
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 30 Jun 2014, 22:08

Die KO ziet er echt niet uit. Foto's op ebay voor Chinese versies van HA Barricade en Jazz tonen een robot die 99,9% gelijkt op het origineel. Ik weet niet of dat bij deze aanbieding ook was? Ik kan ze iig Chinees krijgen voor €25-30, terwijl de US Hasbro versies over de €70 gaan.
Afbeelding

crazymind29
Minibot

Berichtdoor crazymind29 » 05 Jul 2014, 18:28

Hij werd geadverteerd met originele foto's en het zou 100% de originele zijn,zelfs de recensies heb ik gecontroleerd ,hij had alleen maar positieve reacties.
Maar geld terug gekregen ,gelukkig ziet de prime er wel heel goed uit voor een ko

Terug naar “Transformers Overig”