Optimus EX Prime

Plaats hier je Transformers reviews! En lees wat andere mensen van figuren vinden.
Scattershot
Wheelie

Optimus EX Prime

Berichtdoor Scattershot » 05 Mar 2016, 14:50

Afbeelding

Serie
Go!
Jaar Uitgave
25-01-2014
Categorie
Voyager
ID Nummer
G26
Impressie
Met mijn eerste blik ben ik op slag verliefd
Afbeelding
Allereerst de vorm van dezogenaamde " bulletstrains" hebbenmij altjd al aangesproken en Optimus is natuurlijk op zichzelf al een pracht character. Dus toen ik op de hoogte kwam van het bestaan van deze, moest ik hem gewoon hebben. En op het eerste gezicht ben ik erg tevreden.
Afbeelding
Bij het openen van de doos valt me de eenvoud van de inlay wel op, maar het is niet echt irritant of zo. Als ik de figuur in treinvorm eruit haal geeft me dat een lekker massief gevoel.
Het plastic is van dergelijke kwaliteit en de transformatie is eenvoudig en voelt natuurlijk aan. In robotform ziet het er ook echt uit als de Optimus die we allen kennen en van houden.
Nadelen
De bijgeleverde kabuto's is gewoon niet interessant. De montage ervan is mierengeneuk en het blijft gewoon nooit helemaal fantastisch zitten. Gelukkig is dit op de Dragon vorm na, geheel optioneel.
Bijzonderheden
Deze Optimus is net zoals in de serie een onderdeel van een gestalt. Dus spaar de hele set voor een nieuwe combiner in je collectie.
Waardering
Een dikke 8,5!
Afbeelding

Terug naar “Transformers Reviews”