Combiner Wars Defensor

Plaats hier je Transformers reviews! En lees wat andere mensen van figuren vinden.
Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Combiner Wars Defensor

Berichtdoor Supreme Unicron » 27 Jul 2015, 23:20

Afbeelding

Samen vormen de Protectobots Defensor. De transformatie van Hot Spot naar torso mode is erg leuk gedaan. De ladder vouwt volledig om de romp heen en eindigt met het combiner hoofd. Het is ook een leuk effect hoe de slanke Hot Spot naar een hele brede torso mode gaat. Sowieso is dat het kenmerk van Defensor, breed en bulky. Dat ziet er heel goed uit, maar heeft wel als nadeel dat je zijn armen niet recht naar beneden kunt poseren zoals dat bij Superion wel kan. Ook zitten de 2-in-1 hand-voeten hier echt aan de limiet, veel poses kunnen de voeten simpelweg niet ondersteunen.

Afbeelding

Afbeelding

Groove verandert in een optioneel borstschild, wat er vind ik heel goed uit ziet en stevig vast zit, maar Defensor wel de neiging geeft om een beetje naar voren te leunen.

Afbeelding

Afbeelding

Al met al is Defensor qua bouw misschien iets minder dan Superion, maar qua looks en fun-factor zijn ze even goed, bovendien vind ik de losse teamleden veel leuker. Je hebt zes totaal verschillende bots, met Streetwise, Rook en Hot Spot als echte toppers.

Afbeelding

Cijfer: 8

Volledige gallery:
http://www.su-domain.nl/gallery/classic ... s/Defensor

Afbeelding
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Scattershot
Wheelie

Re: Combiner Wars Defensor

Berichtdoor Scattershot » 08 Feb 2016, 18:00

Ik heb deze ook. Alleen de Takara versie en nog MISB. Super je review!
Afbeelding

Terug naar “Transformers Reviews”