Combiner Wars Blades

Plaats hier je Transformers reviews! En lees wat andere mensen van figuren vinden.
Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Combiner Wars Blades

Berichtdoor Supreme Unicron » 22 Jul 2015, 19:06

Afbeelding

Blades is een repaint van de Aerialbot Alpha Bravo met een nieuw hoofd. Deze helikopter bot hoort wat mij betreft thuis bij de Protectobots. De helikopter mode is je standaard helikopter. De robot mode armen hangen een beetje overduidelijk aan de zijkanten en hebben enorme raketten er aan hangen terwijl het een reddingshelikopter is. Ook heeft hij geen landingsgestel wat enigszins teleurstellend is.

Afbeelding

Ik had graag van die kleine pegholes gezien zoals bij de vorige reeks Generations figuren die compatibel zijn met de meeste display stands, hoewel je zijn combiner hand/voet hier met een beetje fantasie voor kunt gebruiken.

Afbeelding

De robot mode vind ik heel saai. Pose technisch gezien is hij gelimiteerd door de vorm van zijn ball-joints. Ook heeft hij verder totaal geen uitstraling.

Afbeelding

Afbeelding

Dit vind ik misschien wel de minste Combiner Wars Deluxe tot nu toe. Extra jammer dat juist deze mold enorm wordt uitgemelkt door Hasbro (Alpha Bravo, Blades, Vortex, 2x in Victorion)

Cijfer: 6.5

Volledige gallery:
http://su-domain.nl/gallery/classics/pr ... ots/Blades

Afbeelding
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Terug naar “Transformers Reviews”