Scourge Ko vs Vintage

Plaats hier je Transformers reviews! En lees wat andere mensen van figuren vinden.
Michel_Beckers
Headmaster

Scourge Ko vs Vintage

Berichtdoor Michel_Beckers » 22 Apr 2012, 12:53

hier mn 2e review, nu van vintage targetmaster Scourge vs ko Scourge.

in tegenstelling tot cyclonus ben ik over scourge niet zo tevreden.
je merkt veel verschil in kwaliteit, de kleuren van de stickers, en de afwerking.

het eerste grote duidelijke verschil is het rode decepticon logo ipv een paarse.
ook zijn van de ko de fabrieks stickers slecht. ze laten direct al los op de hoekjes.
Afbeelding

verder wat opvalt is de pasvorm. in hovercraft mode sluit de stukken niet mooi aan.
je krijgt deze niet lekker passend in elkaar, je ziet dat ie van alle kanten gaapt.
ook de transformatie is lastig. hij gaat zo stroef dat je bang bent dat hij breekt.
Afbeelding

in botmode vallen een paar dingen op, vooral de slechte afwerking. in zn gezicht zie je gewoon dat er
stukken niet geverfd zijn. net af die al 100x gevallen is.
wat verder ook slecht is, is dat het klepje onder zijn hoofd niet recht blijft staan, maar steeds naar beneden kiept.
Afbeelding

ook de stickers zijn van matige kwaliteit.
bij het loshalen van het stickervel moet je voorzichtig zijn dat je ze niet kapot trekt.
ook zijn er wat verschillen qua kleur en vorm van sommige stickers.
Afbeelding

hier een voorbeeld van de slechte kwaliteit, na de stickers plakken, nog een paar keer getransformeerd,
en ze laten gewoon los, en kwamen tussen zijn been en schild te zitten waardoor die beschadigd raakte
Afbeelding

laate verschil de stamps.
ik kan met mijn camera geen duidelijke foto ervan maken, dus beschijf ik ze maar.

vintage:

1986 hasbro
takara
1986 macau

ko:

hasbro 1986
takara
1986 taiwan.

hier nog een totaalshot van beide bots
Afbeelding

mijn persoonlijke conclusie voor ko cyclonus en scourge:
wil je ze voor display gebruiken en verder niks dan kunnen ze ermee door.
cyclus vind ik een stuk beter dan scourge, ook kwalitatief.
let alleen goed op met de stickers plakken.

Michel
Afbeelding

Terug naar “Transformers Reviews”