Lijst met TF comics

Van Marvel en Dreamwave tot de recente IDW comics zoals More Than Meets The Eye
Dennis
Seeker

Lijst met TF comics

Berichtdoor Dennis » 16 Dec 2011, 09:13

Hey hey,

Door toedoen van mij vorige comic leverancier heb ik behoorlijk wat TF comics gemist. Wie kan mij helpen aan een duidelijke lijst van wat er het laatste jaar allemaal op de markt is gekomen? Ik heb al t een en ander op internet opgezocht, maar krijg niets duidelijks gevonden (zal wss wel aan mij liggen vrees ik :oops: )

Wie kan mij helpen aan een dergelijke lijst, of weet een link naar een dergelijke lijst?

sowieso is het misschien leuk om een lijst te maken met ALLE TF comics van de afgelopen jaren :) Leuk om te zien wat er allemaal is, en voor verzamelaars om eventuele collecties compleet te maken!

Groeten Dennis
Afbeelding

Sometimes nightmares are all that remain of our visions of the truth

Sprite
Minibot

Re: Lijst met TF comics

Berichtdoor Sprite » 16 Dec 2011, 12:56

Het laatste jaar, hmm...

TRANSFORMERS COMICS E.D. GEPUBLISEERD IN 2011:

Transformers Infestation #1-2 (maakt deel uit van een groter crossover event) (IDW)
Transformers (ongoing) #15-31 (IDW)
Heart of Darkness 1-4 (Galvatron mini) (IDW)

Alex Milne sketchbook (IDW)
Livio Ramondelli sketchbook (IDW)

Transformers Prime #1-4 (IDW)

Dark of the Moon: Sector 7 #5 (IDW)
Dark of the Moon: Foundation #1-4 (IDW)
Dark of the Moon: Rising Storm #1-4 (IDW)

Timelines #6 The Stuni-Con Job (FunPub)

Dat was het wel, geloof ik. Tenzij je ook in dingen als de Transformers US Classics (vol 1) en Transformers UK Classics (vol 1) en trades en hardcover collecties (IDW Collection vol. 3-5) en zo geïnteresseerd bent. Die TFUK Classics is trouwens een echte aanrader: wat een schatkamer aan informatie!

Volgende week komt nog Death of Optimus Prime uit, een one-shot die je zeker niet moet missen! Het is ook een goed punt om te beginnen met lezen als je al het voorgaande gemist hebt.

http://tfwiki.net/wiki/IDW_Publishing
Afbeelding

Terug naar “Transformers Comics”