Last Stand of the Wreckers TPB

Van Marvel en Dreamwave tot de recente IDW comics zoals More Than Meets The Eye
Sprite
Minibot

Last Stand of the Wreckers TPB

Berichtdoor Sprite » 14 Sep 2010, 14:01

Het zegt veel over het succes van de vijfdelige miniserie Last Stand of the Wreckers dat hardcore fans met vrijwel net zoveel verwachting uitkeken naar het verschijnen van de verzamelbundel van LSOTW als eerder dit jaar naar de serie zelf. Het is dan ook zeer de moeite waard om het boek aan te schaffen, zelfs als je de losse deeltjes al hebt, vanwege de ongewoon grote hoeveelheid extras die het bevat. Hoogtepunt is het korte verhaal "Bullets" van LSOTW co-schrijver James Roberts (die vóór het begin van zijn professionele carriére in comics al een zekere faam had veroverd in TF fandom met zijn zelfgepubliseerde fan fiction roman Eugenesis. Als je die nog niet gelezen hebt: nu doen! http://tfarchive.com/fandom/features/eugenesis/), een prequel die in zekere zin gezien kan worden als LSOTW #0. Het geeft in tien pagina's enorm veel achtergrondinformatie en geschiedenis over de personages in LSOTW (and then some), bevat een schat aan informatie over de structuur van de Autobotmaatschappij in het algemeen (met name wat betreft het wetenschapsinstituut Kimia) en staat als verhaal ook erg goed op zichzelf. De onverwachte twist aan het eind van het verhaal plaatst het lot van een van de LSOTW personages zelfs in een compleet ander perspectief...

Andere extras zijn nieuwe karakterprofielen van Snare en Overlord (de profielen van Ironfist, Rotorstorm, Pyro, Guzzle en Impactor waren exclusieve extras in de losse deeltjes), schetsen, een pin-up en een lijst van LSOTW trivia. Maar ook voor het oorspronkelijke verhaal is de trade natuurlijk een goede aanschaf; Last Stand of the Wreckers wordt nu al gezien als een van de beste Transformersverhalen in stripvorm ooit. Koop het boek nu, voor het overal uitverkocht is!
Afbeelding

Grimlock Prime
Minibot

Re: Last Stand of the Wreckers TPB

Berichtdoor Grimlock Prime » 19 Sep 2010, 16:48

He, jij hier! De TPB. Als het goed is moet hij al te koop zijn. Ik heb hem besteld via mijn werk. Dan is het altijd een paar weken later binnen na uitkomst, maar ik krijg er wel personeelskorting erover. Leuk!

Me Grimlock, me Badass.
Afbeelding

Sprite
Minibot

Re: Last Stand of the Wreckers TPB

Berichtdoor Sprite » 11 Feb 2012, 14:58

En nu komt er een deluxe hardcover uit met HEEL VEEL EXTRA'S!

Door een foutje van Amazon heb ik de boel al kunnen lezen en ik kan zeggen: DIT BOEK MOET JE HEBBEN VOOR DE FULL WRECKERS EXPERIENCE! Zoveel extra's, zoveel nieuwe informatie...
Afbeelding

Terug naar “Transformers Comics”