Ongoing #11

Van Marvel en Dreamwave tot de recente IDW comics zoals More Than Meets The Eye
Sprite
Minibot

Ongoing #11

Berichtdoor Sprite » 14 Sep 2010, 13:48

Preview online! http://www.comicbookmovie.com/fansites/ ... s/?a=22605

Interessant gesprek tussen Bumblebee en Thundercracker. Thundercracker wordt over het algemeen gezien als het meest interessante personage in de huidige "ongoing" Transformers serie (sinds zijn "Spotlight" in #4) en het is mooi te zien dat daar eindelijk op voortgeborduurd wordt. Progressie in deze vijf pagina's is nog steeds een beetje langzaam (Costa staat bekend om zijn nogal langzame vertelstijl in de Transformers comics) en er gebeurt niet zoveel afgezien van de communicatie, maar is toch al een verbetering op eerdere deeltjes. Leuk ook om een beetje humour te zien; Thundercracker die tv-verslaafd is en Bumblebee die de tv uitzet. Jammer dat er op al die schermen niks te zien is; een gemiste kans...

Transformers #11 ligt morgen in de betere stripwinkels!
Afbeelding

Grimlock Prime
Minibot

Re: Ongoing #11

Berichtdoor Grimlock Prime » 19 Sep 2010, 16:49

Ja, een gemiste kans. Maar wellicht wordt dit de interessantste deel tot nu toe in de ongoing.
Afbeelding

Argus
Universal Dominator

Berichtdoor Argus » 22 Nov 2010, 11:20

Niet zo moeilijk an sich maar toch een fail wat dat betreft.
Costa moet echt vaart gaan maken of gewoon het stokje doorgeven want dit is zelfs in een trade straks niet om door te komen.....

Sprite
Minibot

Berichtdoor Sprite » 23 Nov 2010, 00:43

De snelheid in de ongoing is al aardig omhoog gegaan sinds #11 (de preview is wat dat betreft geen goede afspiegeling van de rest van het verhaal, dat de tempo er aardig in houdt), maar nu mis ik weer de diepgang. En wat meer onvoorspelbaarheid zou ook aardig zijn - toch nog toe verloopt alles precies zoals je zou verwachten en dat begint toch wel een beetje te vervelen. 2011 schijnt het "payoff" jaar te worden voor de ongoing. We zullen zien...
Afbeelding

Grimlock Prime
Minibot

Berichtdoor Grimlock Prime » 26 Nov 2010, 16:32

Nou, ik vond de dood van Hot Rod in #13 nogal onverwacht en zeer gedurfd. En wat is nu de rol van de Matrix. Ik ben heel benieuwd welke kant dit opgaat. Megatron bijvoorbeeld die een geheel nieuwe look heeft. Ik vermoed dat Starscream het niet erg zal vinden de leiderschap terug te geven aan Megatron, want ik krijg de indruk dat het leiderschap hem zwaarder valt dan hij had verwacht en ik denk dat hij behoorlijk teleurgesteld is in zichzelf.
Afbeelding

Argus
Universal Dominator

Berichtdoor Argus » 27 Dec 2010, 12:02

Grimlock Prime schreef:Nou, ik vond de dood van Hot Rod in #13 nogal onverwacht en zeer gedurfd. En wat is nu de rol van de Matrix. Ik ben heel benieuwd welke kant dit opgaat. Megatron bijvoorbeeld die een geheel nieuwe look heeft. Ik vermoed dat Starscream het niet erg zal vinden de leiderschap terug te geven aan Megatron, want ik krijg de indruk dat het leiderschap hem zwaarder valt dan hij had verwacht en ik denk dat hij behoorlijk teleurgesteld is in zichzelf.

Jij zegt gedurft, ik zeg weer een fail in de verhaallijn. De oorlog zou gestart zijn om die bal met licht en nu dumpen ze hem met een lijkje gewoon de ruimte in?
Megatron als animated shadow blade redesign kan me ook niet bekoren ben ik bang. Had dan Super MeEgatron gepakt als inspiratie of een willekeurig ander recent design.

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 27 Dec 2010, 12:14

Argus schreef: De oorlog zou gestart zijn om die bal met licht

Dat vraag ik me dus nogsteeds af.. wat het nut van de Matrix is. In de -Ation series kwam het niet eens voor, toen verscheen die opeens in AHM en was Megatron blij dat ie hem had (waarvoor??) en nu schiet ie het weer de ruimte in. Beetje nutteloos allemaal :roll:
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Sprite
Minibot

Berichtdoor Sprite » 27 Dec 2010, 21:16

Geruchten gaan dat Megatron stiekem Shockwave is en daarom "opeens" geen belangstelling heeft in de Matrix.
Afbeelding

Hans
Seeker

Berichtdoor Hans » 09 Dec 2011, 07:36

En zoals we achteraf kunnen vaststellen: de Ongoing was één grote epic FAIL :P

De ideeën van sommige fans waren beter dan de slappe hap waar die Costa mee aan kwam zetten...

Terug naar “Transformers Comics”