Armada cartoon vragen/opmerkingen/discussie

De series Armada, Energon en Cybertron en hun Japanse versies; Micron Legend, Superlink en Galaxy Force
HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Armada cartoon vragen/opmerkingen/discussie

Berichtdoor HellSpawn » 28 Feb 2006, 23:06

Hier kun je eventuele vragen/opmerkingen/discussies plaatsen over de Armada cartoons. :cool:
Aangezien er nog geen 'per-ep' reviews zijn:

Een beetje een ongewone review. Deze is dan ook gedaan als soort van request.

Titel: Transformers -Armada
Jaar van uitgave: 2003
DVD's: 13, regiovrij, waarschijnlijk NTSC formaat
Aankoop: gekocht via onze eigen Cyclonus
Prijs: op aanvraag bij Cyclonus
Let op: het gaat hierbij om de uit China geïmporteerde dvd-box

Goed, een korte impressie van deze toch wel bijzondere dvd-box. Deze versie is bij mijn weten de speciale collector's editie, al zou ik verders niet weten waarom. Het enige verschil is de mooie, grote kartonnen doos die bij deze versie zit.

Afbeelding

In deze grote overdoos, zit nog een grote witte binnendoos, met een vierkante uitsparing voor de 13 dvd's. Deze dvd's zitten in een zacht plastic mapje verpakt, net zoals de Chinese Headmasters/masterforce/victory en de G1 boxsets.

Afbeelding

En dan nu het goede nieuws: de keuzemogelijkheid tussen Chinees gesproken, Chinees ondertiteld, Engels gesproken en Engels ondertiteld :cool: . De cartoons zien er ook piekfijn uit. Er is geen schade te zien van het overzetten naar dvd-formaat. geen geluids storingen, geen verbleekte kleuren, gewoon helemaal alsof je ze voor het eerst bekijkt.

Afbeelding
introscherm episode 1

Afbeelding
Afbeelding
2 screenshots episode 1
Let op: screenshots genomen van eigen tv, heb geen dvd-speler in de pc zitten

mijn eindcijfer, gebaseerd op 2 geziene afleveringen, verders weinig tot niet bekend met Transformers Armada cartoons: 8

Een must-have voor iedere Transformers fan die niet alleen geïnteresseerd is in het G1 tijdperk
Afbeelding

NDD
Seeker

Berichtdoor NDD » 01 Mar 2006, 00:10

Leuke review :cool:

Armada is best een goede serie eens je aan het Unicron hoofdstuk komt.

Daar veranderd het van Pokemon in een serieuze cartoon.

Zeker een aanrader.. zolang je de nederlands gedubte versie niet bekijkt :P

Ik blijf echter wel uitkijken tot iemand Micron Legend subt, naar het schijnt... (nee het is zo :P ) zijn de cartoons bij de Japanners opgefrist en een stuk mooier gemaakt.
Afbeelding

PSN Tag: NDD

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 02 Mar 2006, 17:51

heb zelf niet zoveel meegekregen van de nieuwe series, toen ze op foxkids uit werden gezonden. dus het is voor mij gewoon nieuw. sommige afleveringen ken ik al, het overgrote deel niet
Afbeelding

Overlord
Powermaster

Berichtdoor Overlord » 07 Jan 2007, 11:31

Ben zelf best benieuwd naar deze serie. Heb er nog niks van gezien, dus misschien wel de moeite waard om het een keer gaan aan te schaffen. Randvoorwaarde voor mij is altijd dat het hele seizoen kompleet moet zijn. Die losse dvd'tjes met 3 afleveringen vind ik verschrikkelijk. Zo heb ik bv een losse DVD met 6 headmasters afleveringen, van de Japanse Headmasters serie na seizoen 3, met die hilarische engelse dub. Ik heb nog steeds niet de volledige Headmaster DVD box, want die schijnt met orginele voices en engelse subs veel beter te bekijken te zijn

Skywarp
Teleporting ex-Admin
Teleporting ex-Admin

Berichtdoor Skywarp » 07 Jan 2007, 16:54

@Overlord;
Check http://www.play.com voor de DVD sets van de Japanse series....prijzen zijn INCLUSIEF verzending!

Je hebt er wel een creditcard voor nodig..........

En persoonlijk vind ik Galaxy Force een veel betere serie dan Armada...eps zijn makkelijk te downloaden trouwens, maar daar is al een topic over dacht ik....
Afbeelding

Overlord
Powermaster

Berichtdoor Overlord » 07 Jan 2007, 18:22

Thanks Skywarp, alleen bij Play is die tijdelijk out of stock, maar heb ze inmiddles ook al bij Archonia zien staan, en kan ze daar bij wijze van op pikken, want is niet zo ver van mij vandaan.

Moet ik toch maar eens gaan doen, want heb die volledige serie nog nooit gezien.

Skywarp
Teleporting ex-Admin
Teleporting ex-Admin

Berichtdoor Skywarp » 07 Jan 2007, 18:26

Tip: bekijk ze in de originele Japanse taal, met engelse subs. Echt beter. :thumbup:

De engels gesproken versie is alleen leuk als je dronken bent. :P
Afbeelding

Overlord
Powermaster

Berichtdoor Overlord » 07 Jan 2007, 18:28

haha. ja verschrikkelijk, je verstaat er geen zak van :D

Overlord
Powermaster

Berichtdoor Overlord » 21 Jan 2007, 11:51

Ik kan van iemand complete seizoen van Armada kopen voor 40 euro inclusief verzenden. 52 episodes, 13 DVD's Orginele set uit China

Volhens mij is dat toch niet te duur? of is dat een normale prijs?

Overlord
Powermaster

Berichtdoor Overlord » 07 Mar 2007, 16:01

Het bekijken van mijn Armada box gaat niet ontezettend hard :s
Ben bij aflevering 4.........Wat zal ik zeggen, de box is ontzettend mooi, en zo krijg ik op ten duur alle transformers cartoons compleet, maar man oh man....moet me er wel doorheen bijten zeg......
Afbeelding

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 07 Mar 2007, 16:23

Armada was het beste op het einde, tijdens de Unicron Battles

Dus nog ff doorbijten :P
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

MegatR1n
Headmaster

Berichtdoor MegatR1n » 07 Mar 2007, 16:39

Ik heb 1 deel van deze serie hier thuis liggen, maar persoonlijk is het niet "mijn ding". Lange verhalen en een vergelijking naar Pokemon is te begrijpen. Misschien moet ik wel verder kijken, maar de interesse ontbreekt er ook voor..
Afbeelding

Overlord
Powermaster

Berichtdoor Overlord » 07 Mar 2007, 16:55

Dat heb ik nou ook, de intersse ontbreekt een beetje....
En heb nog zoveel andere dingen te zien.....maar toch blijft ook wel weer een stuk benieuwd, naar het gedeelte met Unicron, dus denk nadat ik door mn laatste seizoen box van The Simpsons ben, toch weer dapper een poging doe....
Afbeelding

HellSpawn
So f*cking what!
So f*cking what!

Berichtdoor HellSpawn » 07 Mar 2007, 18:46

Eerste afleveringen zijn vooral Minicons zoeken, maar als je daar eenmaal een beetje door bent speelt de rest zich af op Cybertron. Proberen ze Unicron te verslaan.

Vond het zelf een goede en leuke serie om te zien, maar ik ben er zo een die het liefst alle Transformers series op dvd heeft. :cool:
Afbeelding

MegatR1n
Headmaster

Berichtdoor MegatR1n » 07 Mar 2007, 19:05

HellSpawn schreef:Vond het zelf een goede en leuke serie om te zien, maar ik ben er zo een die het liefst alle Transformers series op dvd heeft. :cool:

Waarom verbaast me dat niet? ;)
Tja, ik hoef niet te vertellen welke Transformer series ik echt de moeite vind om te zien :P ...

Maar ik sta zeker open om eens een aflevering te zien van andere series. Sterker nog, ik ben heel benieuwd naar de BW serie, omdat deze goed in elkaar schijnt te zitten.
Afbeelding

Terug naar “Unicron Trilogie”