Primus pics en meer @ TFKenKon

De series Armada, Energon en Cybertron en hun Japanse versies; Micron Legend, Superlink en Galaxy Force
Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 22 Feb 2006, 18:09

Die battle-damaged Unicron vind ik er niet echt mooi uitzien. Ik had liever zijn gezicht wat meer intact gezien, zoals het ook het geval is in de cartoons.
Afbeelding

Skywarp
Teleporting ex-Admin
Teleporting ex-Admin

Berichtdoor Skywarp » 22 Feb 2006, 18:45

Sunstorm schreef:Die battle-damaged Unicron vind ik er niet echt mooi uitzien. Ik had liever zijn gezicht wat meer intact gezien, zoals het ook het geval is in de cartoons.

Idd, wat meer cartoon-precies was beter geweest, ik bedoel, als je het doet moet je het goed doen.

Maar dan snap ik Hasbro's statement in het begin niet, dat je er twee zou willen hebben dankzij dat extraatje.... :s
Afbeelding

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 22 Feb 2006, 19:11

Skywarp schreef:
Sunstorm schreef:Die battle-damaged Unicron vind ik er niet echt mooi uitzien. Ik had liever zijn gezicht wat meer intact gezien, zoals het ook het geval is in de cartoons.

Idd, wat meer cartoon-precies was beter geweest, ik bedoel, als je het doet moet je het goed doen.

Het hoofd is die van de Armada versie..is ook logisch (maar eigenlijk ook weer niet :P )

Maar dan snap ik Hasbro's statement in het begin niet, dat je er twee zou willen hebben dankzij dat extraatje.... :s

Hij bedoelde dat als je de Takara versie koopt, dat je dan de Hasbro versie ook wilt door die extra.

En dan mijn mening:
Unicron hoofd -- Leuke poging, maar helaas mislukt. Het hoofd is te geel (kan aan de foto liggen) en er mag wel wat meer battle damage dan alleen de helft van z'n gezicht. Die tentakels passen er ook niet bij, die hadden dunner gemogen.

En het verbaasd me al die tijd al dat Sky Dome niet op Cybertron/Primus gemaakt is, Sky Dome is toch wel het hoofdkwartier van de Autobots in GF/Cyb
Laatst gewijzigd door Supreme Unicron op 22 Feb 2006, 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Primus
Seeker

Berichtdoor Primus » 22 Feb 2006, 19:12

Een GF Primus voor...de box?
En een Cyb Primus voor unicron...?
Afbeelding

Supreme Unicron
Blendtron
Blendtron

Berichtdoor Supreme Unicron » 22 Feb 2006, 20:02

Afbeelding
SU Domain - Transformers Toy Gallery's
Nu ook op Facebook!

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 22 Feb 2006, 20:10

De nieuwe gallery geeft duidelijk een beter beeld van Primus en ook zijn grootte. Hij is dus iets kleiner dan Supreme Starscream.

Een mooie gallery overigens.
Afbeelding

Yigal
Seeker

Berichtdoor Yigal » 23 Feb 2006, 01:46

Sunstorm schreef:De nieuwe gallery geeft duidelijk een beter beeld van Primus en ook zijn grootte. Hij is dus iets kleiner dan Supreme Starscream.

Een mooie gallery overigens.

Helemaal mee eens!
Afbeelding
TLF is not a crime, it's a way of life

Terug naar “Unicron Trilogie”