Beast Wars reissues Japan 2007

De series Beast Wars en Beast Machines en de Japan-only series Beast Wars II en Beast Wars Neo
Argus
Universal Dominator

Beast Wars reissues Japan 2007

Berichtdoor Argus » 27 Dec 2006, 18:27

Jawel. Onze vrienden gaan BW weer op de buis zetten.
Er schijnt ook een selecte lijn met showkleurtjes op de markt te gaan komen....

Meer info zal volgen in 2007 denk ik zo :cool:

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 27 Dec 2006, 18:32

nieuwe afleveringen? hopelijk is de verhaallijn dan nog steeds zo goed als eerst en niet zo cheesy als de armada ed :roll:

MegatR1n
Headmaster

Berichtdoor MegatR1n » 27 Dec 2006, 18:32

Netjes.. Ook al ben ik zeker geen BW fan, het verhaal stak heel goed in elkaar.

Als ik de Headmasters/Masterforce en de Victory serie eens heb bekeken, dan staat deze ook nog op mijn lijstje...

** Tijd te weinig **
Afbeelding

Cyclone X
Autobot Car

Berichtdoor Cyclone X » 27 Dec 2006, 18:34

geen nieuwe cartoon, alleen heruitzendingen, maar wel meer reissues, kan je op fantofan.jp lezen

MegatR1n
Headmaster

Berichtdoor MegatR1n » 27 Dec 2006, 18:37

Cyclone X schreef:geen nieuwe cartoon, alleen heruitzendingen, maar wel meer reissues, kan je op fantofan.jp lezen

Deze ontwikkeling juig ik zekers toe! Kan alleen maar goeds doen voor de hobby, zeg ik dan maar.
Afbeelding

gerrutcamaro
Powermaster

Berichtdoor gerrutcamaro » 27 Dec 2006, 18:43

precies, meer jonge verslaafden nodig

" hook 'em while they're young " :twisted:

Argus
Universal Dominator

Berichtdoor Argus » 19 Mei 2007, 10:16

Ondertussen heb ik de eerste 6 van deze serie in huis. Ik moet zeggen dat de verpakkingen er echt heel mooi uitzien. Vooral de clamshell voor de DVD's vind ik een erg leuk extra-tje.
Voorlopig heb ik alleen Waspinator uit de doos. Erg mooi maar je merkt wel dat het plastic van nu veel zachter is als dat van 10 jaar geleden. Het ziet er wel erg mooi uit maar of het echt spelen zou overleven vraag ik me af.

Ik vraag me ook af hoe deze zich verhouden tot de amerikaanse reissues. Maar die heb ik dan weer niet :oops:

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 19 Mei 2007, 10:40

Fijn om te weten. Zeker gezien de kleuren showaccurate zijn. ;)
Wellicht een toekomstige review van een Japanse BW Reissue in de toekomst, als je tijd hebt? ;)

Qua vetrpakking vind ik de Japanse versies er mooier uitzien.
Hoewel bij de US versie wel de parts zitten om Transmutate te vormen. Zijn bij de Japanse versies de factie symbolen niet zichtbaar in Beast Mode? Bij de US Reissues zijn de factie symbolen wel zichtbaar.
Afbeelding

Argus
Universal Dominator

Berichtdoor Argus » 26 Mei 2007, 11:56

Sunstorm schreef:Fijn om te weten. Zeker gezien de kleuren showaccurate zijn. ;)
Wellicht een toekomstige review van een Japanse BW Reissue in de toekomst, als je tijd hebt? ;)

Qua vetrpakking vind ik de Japanse versies er mooier uitzien.
Hoewel bij de US versie wel de parts zitten om Transmutate te vormen. Zijn bij de Japanse versies de factie symbolen niet zichtbaar in Beast Mode? Bij de US Reissues zijn de factie symbolen wel zichtbaar.

Ik zal het eens bezien. Ik ben net weer een nachtje in Nederland voorlopig :lol:

Transmutate had ik inderdaad wel graag willen hebben. Maar mij kennende koop ik die US versies ook nog wel eens een keer als ze goedkoop voor me liggen ergens.
Die factie symbolen hebben ze niet nee. Nu je het zegt zie ik dat enorme logo op waspinator al weer voor me....
En een BA had die lijn natuurlijk helemaal weer niet. (Al had ik best een Tarantulas hier willen hebben!)

BA is overigens ook met verf op de borsten nog steeds ehh een soort she-male ;)

Sunstorm
Moderator
Moderator

Berichtdoor Sunstorm » 26 Mei 2007, 13:34

Argus schreef:
Sunstorm schreef:Fijn om te weten. Zeker gezien de kleuren showaccurate zijn. ;)

Qua verpakking vind ik de Japanse versies er mooier uitzien.

Ik zal het eens bezien. Ik ben net weer een nachtje in Nederland voorlopig :lol:
I see.
Je hebt het natuurlijk erg druk met je nieuwe baan. ;)
Afbeelding

Argus
Universal Dominator

Re: Beast Wars reissues Japan 2007

Berichtdoor Argus » 12 Jun 2008, 16:56

Ondertussen nog een paar van deze serie erbij genomen.

Wolfang als Predacon. Erg mooie repaint van deze voorheen Maximal
Rhinox. Lijkt op het oog veel op de amerikaanse variant
Gimlet als predacon. Voorheen een Jointron. Paint ietse meer metallic lijkt het en wat meer details op de shell als ik op geheugen af ga. Volgens reviews schijnt hij het middenstuk van het wapen voor tripredacus ook niet meer te hebben.
Motorarm nog steeds als Maximal. Ook redelijk lijkende op de joitron versie met ook iets meer metallic lijkt het.

Geen DJ dus ook geen gestalt ! (ook niet met zonder wapen)

Terug naar “Beast Series”